Fødselsdagsønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. maj 2009

NoName

Hej alle søde tøser...

Jeg skal lige bruge lidt af jeres hjælp...

Jeg har snart fødselsdag, men hvad hulen skal jeg dog ønske mig?

Hvad ønsker i jer til jeres fødselsdag????

Hilsen Majken, der ikke lige sys hun mangler noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2009

Honningblomst

Miss Ingolf skriver:

Hej alle søde tøser...

Jeg skal lige bruge lidt af jeres hjælp...

Jeg har snart fødselsdag, men hvad hulen skal jeg dog ønske mig?

Hvad ønsker i jer til jeres fødselsdag????

Hilsen Majken, der ikke lige sys hun mangler noget...

Hej...
Jeg ønsker mig altid alt, bare ikke praktiske ting...nægter simpelthen at skulle have gryder, potter og pander etc i gave.
Så makeup, parfume, tøj, undertøj,smykker, billetter til koncerter eller lign...
Knus og god fødselsdag..

Anmeld

16. maj 2009

Diana...

Hi hi der jeg stik modsat af Eva   jeg ønsker mig altid gryde porcelæn osv men jeg har os dyr smag inden for det så har ikke råd til selv at købe det så ønsker mig det altid i gaver til jeg har samlet det jeg ønsker mig  Jeg er meget svær at købe personlige ting til. Men jeg så godt ønske mig gavekort til de butikker hvor jeg måske har set nogen fede støvler eller andet.

Knus Diana 

Anmeld

16. maj 2009

Jordbærpigen

Ønsker mig altid alt muligt. Du kunne fx. ønske dig: tøj, smykker, gavekort til fx. matas, H&H, massage, ansigtsbehandling osv., undertøj, penge, parfume, make up, acessories, tasker, en pung, blomster, en smuk vase, en gavekurv, abonnement på et magasin du kan lide osv. osv. Der er mange muligheder

Anmeld

16. maj 2009

Moar'en

har lige haft fødselsdag og der ønskede jeg mig tøj, pynte skål, morgenkåbe og mosetrolde fra tripp trapp. og fik det hele

Anmeld

16. maj 2009

NoName

Mange tak for jeres forslag...
Jeg prøver om jeg kan stykke et par ønsker sammen.

Majken

Anmeld

16. maj 2009

Tina2

Ønsk dig en masse lækkert til dig selv, jeg gider IKKE ha alt mulig praktisk til min fødselsdag:-)

Sidste år fik jeg en masse lækre gaver som middag på cafe med min veninde og bif-tur bagefter, smykker og undertøj, lækre tørklæder, gavekort til tøj, cd'er osv..... Jeg ELSKER den slags gaver og synes det er dødkedeligt at få køkkenting osv i gave:-)

Anmeld

16. maj 2009

DK

Jeg ønsker mig et drivhus til min fødselsdag. Eller dvs. midler dertil.

Anmeld

18. maj 2009

MetteT

Eva skriver:

Hej...
Jeg ønsker mig altid alt, bare ikke praktiske ting...nægter simpelthen at skulle have gryder, potter og pander etc i gave.
Så makeup, parfume, tøj, undertøj,smykker, billetter til koncerter eller lign...
Knus og god fødselsdag..

Sådan har jeg det også efter et par år til juleaften... Jeg havde ønsket mig en masse fra rosendahl og fik 15 ud af 16 gaver fra rosendahl.. det var også lækkert, da det jo var det jeg havde ønsket mig, men da jeg kiggede på mandens gaver havde han fået alt muligt lækkert til ham selv.. og rosendahlen var jo egentlig også til ham på en måde, da vi jo er gift og bor sammen...

Året efter blev jeg sgu lidt skuffet over min svigermor... Steffen og jeg havde skrevet en fælles ønskeseddel hvor der var en  masse køkkenting og støvsuger osv på (og steffen havde selv siddet og skrevet med)

Et par dage efter ringer hun til Steffen og spør om hun ikk ku få en ønskeseddel af ham, for der var da ikke rigtig nogle ønsker til ham på den seddel...!! Som om det kun er mig der ønsker mig køkkenting, han bruger dem da li' så meget!!! Og i dette tilfælde havde han også selv været med til at skrive den.. Så fra den jul af ønsker jeg mig ALTID personlige ting.. Til MIG!!!

Anmeld

18. maj 2009

Sweet1978

Eva skriver:

Hej...
Knus og god fødselsdag..

Ja det var stort set det jeg ville have budt ind med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.