hvordan har i det? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. august 2012

Jenie

Hej i skønne kvinder !
så er der kun nogle få måneder til mål, hvordan har i det?
er selv overrasket over hvor hårdt det er at være gravid nu. har haft en super nem graviditet indtil nu men øv hvor har det ændret sig det er en stor frustration for mig at jeg pludselig ikke kan det jeg plejer. kan ikke klare en hel arbejdsdag mere står i butik. kan ikke gøre rent uden at skulle sætte mig ned. 100 gange. hun er i vejen når jeg bukker mig, dejligt at mærke hun er der men glemmer det tit og bliver så pokkers forskrækket når det lige gør ondt har haft smerter jeg ikke lige kunne genkende så dette gjorde mig også lidt urolig.

Hvordan har i andre det? er i helt friske eller er der en sygemeldig i sigte?

mvh Jette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Steinbrenner

Jenie skriver:

Hej i skønne kvinder !
så er der kun nogle få måneder til mål, hvordan har i det?
er selv overrasket over hvor hårdt det er at være gravid nu. har haft en super nem graviditet indtil nu men øv hvor har det ændret sig det er en stor frustration for mig at jeg pludselig ikke kan det jeg plejer. kan ikke klare en hel arbejdsdag mere står i butik. kan ikke gøre rent uden at skulle sætte mig ned. 100 gange. hun er i vejen når jeg bukker mig, dejligt at mærke hun er der men glemmer det tit og bliver så pokkers forskrækket når det lige gør ondt har haft smerter jeg ikke lige kunne genkende så dette gjorde mig også lidt urolig.

Hvordan har i andre det? er i helt friske eller er der en sygemeldig i sigte?

mvh Jette

Hejsa

Her går det dejligt

jeg var til ekstra scanning igår, da jeg danner antistoffer og alt så helt perfekt ud

Mit antistof tal er faldet igen, hvilket betyder at jeg kan nøjes med at få taget blodprøver en gang om måneden og må føde normalt

Fik lige spurgt om det stadig var en lille pige der lå og gemte sig derinde og scannings JDM var ikke i tvivl, så nu tør jeg godt at tro på det og kan endelig komme igang med at købe ind til bebs

Jeg har en tid ved min læge idag til at få lavet en sygemelding, jeg har bækkenløsning og der skal ikke meget til før det gør ondt, men det er endnu en af de ting man bare må leve med som gravid

Jeg lider enormt meget af halsbrand for tiden, jeg kan ikke putte  noget i munden uden at der straks efter kommer halsbrand, så jeg har altid en pakke balancid lige ved hånden

Kender godt de smerter du skriver om og jeg har dem også når jeg bukker  mig, når jeg hoster eller lige får vendt mig for hurtigt i sengen, det er meget normalt og det har jeg også haft i mine 2 andre graviditeter

jeg er blevet stor!!
Synes måske at jeg er ved at være træt af at høre folk spørge om det er lige op over og når jeg så siger at jeg kun er 23 uger henne om der så ikke er 2 derinde?? Jeg må gang på gang forklare at nej der er kun en, men dette er min trejde graviditet og venter en pige denne gang osv. osv. 
Min svigerinde er en uge længere henne end mig og hun er kun halv så stor som mig, vi blvier konstant samlignet og vi er begge ved at være trætte af det, men igen må man leve med at ens mave er hvermans eje og samtale emne når man er gravid

Udover alt det nyder jeg min graviditet og elsker følelsen af at hun mosler rundt og sparker, manden fik lige et lille kærligt spark af hende for et par dage siden, det var dejligt, vi har ellers prøvet at få hende til at sparke men lige så snart han ligger hånden på maven stopper hun helt og begynder først igen når han tager hånden til sig, så det var rart da han endelig fik lov til at mærke hende

Når jeg ligger på ryggen kan man se at hun ligger med numsen i op mod maven, min mave bliver helt skæv med en ordenlig bule i den ene side, det er lidt sjovt at se

Nå men det var bare en lille opdate fra mig, håber i andre har det godt og nyder jeres graviditet

Anmeld

24. august 2012

Miss BananaHammock

Dejligt at høre fra jer piger

Her går det godt. Jeg kan også mærke at jeg er mere hæmmet pga maven og det med at bukke sig ned. Vi har altid spist ved sofabordet men det er ved at være slut. Kan ikke komme ned til tallerknen mere

Jeg har kun været på 20 timer siden uge 7 men kan mærke at det bliver hårdere og hårdere. Jeg er normalt total Amenneske men kan slet ikke få nok søvn nu her.

Glæder mig som et lille barn til december. Det bliver en fantastisk jul i år. det er dog begyndt at gå op for mig at jeg kan risikere først at føde i januar - vil meget gerne føde et par dage før termin men ved godt at det nok ikke sker som første gangs fødende

Anmeld

24. august 2012

Tøs85

Puha ja det blir hårdere og hårdere at blive større.. Har været til en ekstra scanning i dag for at tjekke den lilles hjerte og alt var perfekt så det var dejligt.. Også dejligt at se ham igen..
Får ofte ondt i ryggen og har mere og mere ondt i bækkenet for hver dag, men satser bestemt ikke på jeg skal sygemeldes inden barsel.. Får barsel om 2 måneder, 8 uger før termin så der får jeg travlt.. Vi er igang med at renovere 1. Sal fuldstændig og SKAL være færdig inden baby kommer.. Det kan jeg så bare ikke rigtig hjælpe med og det stresser mig lidt.. Men det skal nok gå
Mine ankler og fødder hæver rigtig meget og det ser godt nok sjovt ud med lår i skoene.. Hehe.. Det værste er at alt blir hårdere nu, men samtidig glæder man sig også bare helt vildt!!

Anmeld

24. august 2012

Camilla30

Hej alle Dejligt at høre at I trods alle belastningerne alt i alt trives godt

Jeg arbejder 50+ timer om ugen lige pt. og skal det nok de næste 4 uger, hvis jeg holder til det. Jeg har det perfekt, trives endelig med graviditeten og er (næsten) holdt op med at kaste op nu her 23+0.

Jeg føler at trætheden kommer og går lidt, og føler mig også udmattet nogle dage, men der er endnu ikke noget jeg ikke kan.

Maven er lidt i vejen, men ikke noget jeg er videre generet af, synes faktisk mest det er hyggeligt indtil videre. Jeg mærker lillefisen nok 20-30 gange i døgnet, da hun konstant sparker og spræller - det er jo fuldstændig fantastisk og gør mig i vildt godt humør .

Ønsker alle en rigtig god anden halvleg af graviditeten!

Mange hilsner fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.