Bange for scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. august 2012

livhemdrup

Ved godt det er fuldstændig fjollet men jeg er bange for nf scanningen som jeg skal til i dag.

Er allerede blevet scannet to gange nu grundet kraftige smerter hvor alt har været helt fin og lille fis har haft det godt. Men alligevel har jeg dårligt sovet hele natten grundet jeg er så BANGE for denne scanning. Jeg skal tale med en overlæge bagefter. Men hvad vil denne overlæge hvad skal vi tale om. Hvad hvis der er noget galt. Puha har drømt så mange ting i nat det halve ku være nok.

Andre der havde det som mig den dag de skulle til NF?

Tror også det er fordi jeg skal til scanning alene. Manden kører lastbil og har ik mulighed for at komme hjem min mor bor på sjælland og det gør alle mine venner også. Og jeg sidder i nord jylland og føler mig lidt alene. Lad mig sige det sådan tror jeg har gennem gået hele mit følelses mæssige register i dag.

Var i også til læge samtale den dag i var til NF scanning? hvad talte i da om?

Håber nogen ka komme med lidt beroligene ord om at læge samtalen ik var så slem  er på nippet til at  i stor stil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er sikker på at alt nok ska se fint ud! Tror det er helt normalt at være bekymret! Trist at du ik har nogen som ka tá med dig!! Vh stine

Anmeld

23. august 2012

livhemdrup

StineW79 skriver:

Er sikker på at alt nok ska se fint ud! Tror det er helt normalt at være bekymret! Trist at du ik har nogen som ka tá med dig!! Vh stine

Tak.

Havde du en læge samtale bagefter scanningen?

Anmeld

23. august 2012

Nettemor

Jeg kan godt forstå dine tanker.. Jeg var også meget nervøs og spændt inden. Spændt på at skulle se om der rent faktisk var noget i maven og mega nervøs for om det der var der, var som det skulle..

Jeg tror det er helt normalt. Og jeg er sikker på at det nok skal gå godt

Anmeld

23. august 2012

livhemdrup

Nettemor skriver:

Jeg kan godt forstå dine tanker.. Jeg var også meget nervøs og spændt inden. Spændt på at skulle se om der rent faktisk var noget i maven og mega nervøs for om det der var der, var som det skulle..

Jeg tror det er helt normalt. Og jeg er sikker på at det nok skal gå godt

Tak.

Det er det nok. Er bare helt rundt på gulvet..

Anmeld

23. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
livhemdrup skriver:

Tak.

Havde du en læge samtale bagefter scanningen?

Ka ik huske om jeg var til samtale efter NF, i min graviditet.

Men her anden gang der var vi til samtale efter scaning, men det var fordi jeg havde svangerskabsforgiftning i min første graviditet + jeg har for højt blodtryg. 

Er sikker på at du ka tá det helt roligt! Vh stine

Anmeld

23. august 2012

livhemdrup

StineW79 skriver:

Ka ik huske om jeg var til samtale efter NF, i min graviditet.

Men her anden gang der var vi til samtale efter scaning, men det var fordi jeg havde svangerskabsforgiftning i min første graviditet + jeg har for højt blodtryg. 

Er sikker på at du ka tá det helt roligt! Vh stine

okay.

Jeg håber og krydser fingre for at det går fint alt sammen.

Anmeld

23. august 2012

M&N

Din NF scanning skal nok gå helt fin, det er jeg sikker på.

Kan godt forstå dine bekymringer. Jeg har selv været super nervøs begge gange. Den ene gang var der desværre noget galt og det gik ikke som jeg havde forventet. Derfor var jeg ekstra nervøs da jeg skulle til NF i denne graviditet, som var i fredags - det gik GODT! Jeg måtte lade én tårer eller 1000 Det var så stort og man er så glad og lettet så snart man er færdig.

Ser frem til en dejlig opdatering senere! 

Anmeld

23. august 2012

Tona

livhemdrup skriver:

Ved godt det er fuldstændig fjollet men jeg er bange for nf scanningen som jeg skal til i dag.

Er allerede blevet scannet to gange nu grundet kraftige smerter hvor alt har været helt fin og lille fis har haft det godt. Men alligevel har jeg dårligt sovet hele natten grundet jeg er så BANGE for denne scanning. Jeg skal tale med en overlæge bagefter. Men hvad vil denne overlæge hvad skal vi tale om. Hvad hvis der er noget galt. Puha har drømt så mange ting i nat det halve ku være nok.

Andre der havde det som mig den dag de skulle til NF?

Tror også det er fordi jeg skal til scanning alene. Manden kører lastbil og har ik mulighed for at komme hjem min mor bor på sjælland og det gør alle mine venner også. Og jeg sidder i nord jylland og føler mig lidt alene. Lad mig sige det sådan tror jeg har gennem gået hele mit følelses mæssige register i dag.

Var i også til læge samtale den dag i var til NF scanning? hvad talte i da om?

Håber nogen ka komme med lidt beroligene ord om at læge samtalen ik var så slem  er på nippet til at  i stor stil.

Søde dig... jeg kryder stort fingre for dig. Jeg håber, at alt går godt og det skal det også nok

Anmeld

23. august 2012

livhemdrup

Så er det overstået. Scanning gik fint. Men læge samtalen gik ik så godt. Må ik føde selv da jeg hat to kejsersnit på bagen. Hylede hele vejen hjem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.