Jeg har nu været i gang i 3 uger og har tabt ialt 3,2 kg. Så tilfreds...
Jeg vejer og skriver alt op i vaegttab.nu. Det hjælper mig rigtig meget og jeg føler, jeg får et godt syn på, hvor mange kcal der er i de forskellige madvarer, før jeg kommer dem i munden. Nogle madvarer har faktisk "snydt" mig, hvor jeg har troet, det var super sundt også indeholdt de vildt mange kcal.
Jeg føler ikke, jeg skal undvære noget mad ell drikke. Jeg skal bare tænke over, om jeg virkelig har lyst til det og virkelig har brug for det. Ellers er det ikke sikkert, jeg ønsker at bruge 4-500 kcal på en pose chips, når jeg kun har 1300 sunde kcal om dagen. Jeg føler, jeg skal prioritere mit mad. Og dét hjælper bare så meget på mig 
Jeg startede d. 3. aug med en vægt på 65,5 kg. Har aldrig vejet det, uden at være gravid. (jeg måler 158 cm)
Og i dag er jeg vejet til 62,3 kg på alt lækker sund kost og prioritering af motion.
Jeg måler mig også på hofte og talje. Men det vil jeg kun gøre hver måned. Er faktisk lidt i tvivl om, hvor på taljen, jeg skal måle 
Sidder her en torsdag morgen, på min ugentlige fridag, og er bare tilfreds med min beslutning om at ændre min kropsfacon. Synes allerede, jeg kan se det på min krop, men det kan også være syner...
Er bare tilfreds og glad 
Anmeld