Slet ingen fra haslev,næstved,køge eller ligne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.512 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. august 2012

H+S Skjolgborg.

Ja her sidder jeg lige kl møj om natte vågne lidt i 02 og kl 2 vågne min søn på 2 år 8 mdr i dag hurra.. Han vågne op og var skidt og feber på 40,3 han sover nu igen og nu kan jeg ikke lige sov typisk.

når men lidt om os.

Vi flytte jo til Haslev den 2/2-2012 kender ikke mange herned igen endelig kun 3 også nogle i herfølge(selv boede der i 13 år og kender nogle køge,ølby og hårlev.

Vi er en lidt blande familie på 6 dine,mine og vores(en søn sammen på 3 til dec)en stor bonus søn på snart 15 år,min stor søn på snart 12 år og min datter som lige er blev 6 år. Vi har været sammen i lidt over 5 år nu og har det ret godt sammen for det meste  .Så det er skønt.

Når men Skiv endelig hvis du har tid,lyst osv.

mvh

Henriette

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

23. august 2012

cdinesen

Jeg er fra Haslev.

Jeg er 25 år, gift med Martin på 30. Sammen har vi (meget snart) 2 børn, en på 19 måneder og en lige om hjørnet (jeg er 39+5)

Vi har boet i Haslev i 5 år, så vi begynder så småt at have et lille netværk, men der er altid plads til flere!

Jeg er helt frisk på at mødes!

Anmeld

23. august 2012

H+S Skjolgborg.

cdinesen skriver:

Jeg er fra Haslev.

Jeg er 25 år, gift med Martin på 30. Sammen har vi (meget snart) 2 børn, en på 19 måneder og en lige om hjørnet (jeg er 39+5)

Vi har boet i Haslev i 5 år, så vi begynder så småt at have et lille netværk, men der er altid plads til flere!

Jeg er helt frisk på at mødes!

Ej super lyder godt.

så er du blev gravid efter du føde den første/hurtigt .

Fedt nok og snart termin .

Hvor bor du så henne af du kan bare skrive privat hvis det er.

Jeg er også frisk på af mødes hvis det er.

Mvh Henriette

Anmeld

23. august 2012

Pixi-pigen

H+S Skjolgborg. skriver:

Ej super lyder godt.

så er du blev gravid efter du føde den første/hurtigt .

Fedt nok og snart termin .

Hvor bor du så henne af du kan bare skrive privat hvis det er.

Jeg er også frisk på af mødes hvis det er.

Mvh Henriette

Jeg har faktisk boet i Haslev i 16 år Bor nu i Køge, hvis min mand og jeg lige har købt hus

Anmeld

27. august 2012

H+S Skjolgborg.

Jeg har faktisk boet i Haslev i 16 år Bor nu i Køge, hvis min mand og jeg lige har købt hus

super.

Jeg er selv fra herfølge af boede der i 13 år + køge. flytte dog i 2005 til ølby og flytte så til korsør så dalmose hvor min mand og jeg købte hus boede der i 2007 vi nået af bo der lidt over 4 år så flytte vi til Haslev her den 2/2 i år. I større lækker hus med pool osv.Den er vi så godt nok ved af lave + haven .

Du er velkomme til af skrive.

Mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+