Pinligt problem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.146 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg går med et problem og jeg synes selv det er ret pinligt, så derfor min anonymitet.

Jeg begyndte her for 2 uger siden noget kløen i underlivet og var sikker på at jeg havde fået svamp. Jeg købte naturligvis en pakke Canesten og jeg har brugt cremen næsten hver dag.
Men jeg er stadigvæk enort generet af kløen, og ikke nok med det, så lugter jeg meget grimt forneden, selvom jeg bader dagligt!

Det har aldrig været så slemt før og jeg skal på ferie om 2 uger, så jeg vil selvfølgelig gerne være "rask og frisk" når jeg skal ned og nyde solen.

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre? lægebesøg er udelukket, da jeg med sikkerhed ikke kan få tid inden for de næste 3 uger alligevel...
Det er bare ikke til at holde ud.. Kan nogen hjælpe eller har råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Corn

Self kan du få tid ved lægen. Det er jo akut

Anmeld

22. august 2012

Valle81

Hej,

Har du købt combinationspakken? Altså hvor der også er en pille til skeden i?

Anmeld

22. august 2012

Anonym trådstarter

Corn skriver:

Self kan du få tid ved lægen. Det er jo akut

Der plejer at være lang ventetid, min. en måned til 1½... så derfor gik jeg ud fra at det ikke kunne nås.. Måske jeg skal prøve at kontakte dem i morgen alligevel så..

Anmeld

22. august 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Hej,

Har du købt combinationspakken? Altså hvor der også er en pille til skeden i?

Ja, jeg køber faktisk altid kombi-pakken, for at være sikke på at komme det til livs.. jeg har haft svamp et par gange før, men den her gang er slem..

Anmeld

22. august 2012

Valle81

Anonym skriver:

Ja, jeg køber faktisk altid kombi-pakken, for at være sikke på at komme det til livs.. jeg har haft svamp et par gange før, men den her gang er slem..

Ja nemlig, jeg ville købe en pakke mere for at få en pille mere, og så ville je bare smøre amok med det creme:0)

Har lev ige haft et, det er så forfærdeligt:0(

Anmeld

22. august 2012

LR85

Selvfølgelig skal du da ringe til lægen. 

Anmeld

22. august 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Ja nemlig, jeg ville købe en pakke mere for at få en pille mere, og så ville je bare smøre amok med det creme:0)

Har lev ige haft et, det er så forfærdeligt:0(

Det kan da godt være at det bare kræver en pakkemere, men tvivler på at det gør noget ved lugten også. Jeg prøver at ringe til min læge i morgen og så håber jeg at de kan hjælpe. Men tak for dit svar.

Anmeld

22. august 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Selvfølgelig skal du da ringe til lægen. 

Det prøver jeg at gøre i morgen, så må vi se om de kan hjælpe. Jeg håber det!

Anmeld

22. august 2012

Valle81

Anonym skriver:

Det kan da godt være at det bare kræver en pakkemere, men tvivler på at det gør noget ved lugten også. Jeg prøver at ringe til min læge i morgen og så håber jeg at de kan hjælpe. Men tak for dit svar.

Bunkevis af intimsæbe:0)

Men ja du må hellere ringe til lægen:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.