[citat][f][småt]Villa skriver:[/småt][/f]
Ha ha, så fandt ski endelig ud af hvad min logind kode var :D
Min maskine lugter aldrig, men den vasker lige pludselig ikke rent :S
Min svigermor sagde at jeg skulle køre den med en gang citronsyre. Og det gjorde jeg så. Men det har ikke hjulpet. Hvad gør jeg så nu?
Hun fortalte at hun gir' hendes en tur med citronsyre en gang i ugen (?)
Min maskine har eller's altid bare virket derud af. Jeg kunne næsten smide tallerknerne ind med mad på, og krus med kaffe i. Vupti rent :D
Men nu blir' det bare ikke ordentlig rent :'( Heller ej selvom jeg skylder alt grundigt af. Det er især sutteflaskerne som irritere mig, da jeg nu må stå og skurre og skrubbe dem og skolde dem. Og stille dem til tørre >( Ski meget nemmere da maskinen tryllede dem som ny :P
Der er aldrig skidt i risten eller i kurven, så det kan ikke være der problemet ligger. Jeg har også prøvet flere forskellige mærker sæbe. Både i taps og i løst drys. Flere gange har jeg oplevet at den slet ikke opløser sæben. Heller ikke når jeg kører den på det længste program :@
Har sådan en maskine kun x antal leveår? Den er ca. 5 år gammel nu.
Nogle der ved noget om det, som jeg ikke ved (L)
V.[/citat]
jeg vil da godt vædde med det er kalk....den skal med garanti afkalkes, med mindre noget sidder og genere propellerne der i....men prøv lige at tjek hvor meget kalk der sidder i dyserne på den...
jeg ved ikke om det er sådan man gør det, men jeg ville nok prøve med noget eddikesyre, ind i maskinen...og lad den køre tom...
det er da mit bud
Anmeld