Autostole: Rømer babysafe 0-13kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.796 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. august 2012

Zelinasmor

Har en rigtig fin rømer babysafe Autostol 0-13 kg. Den er brugt ca 5 gange, så fejler INTET udover lidt "slidt" betræk. Billeder kommer senere, da jeg er på fra iPhone 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Zelinasmor

Her er billeder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. august 2012

M&N

Mindste pris?

Anmeld

22. august 2012

Zelinasmor

BabyWish2012 <3 skriver:

Mindste pris?

Jeg er ikke så god til det der mindstepris. Men lurede på DBA og de andre tog 400-700kr, så jeg har sat den til 300kr da de ikke er helt billige fra ny. Hvad siger du til det? 

Anmeld

22. august 2012

M&N

xoxotasha skriver:

Jeg er ikke så god til det der mindstepris. Men lurede på DBA og de andre tog 400-700kr, så jeg har sat den til 300kr da de ikke er helt billige fra ny. Hvad siger du til det? 

Ja måske problemet er bare hvordan man transportere den, kommer fra Sjælland og man kan vel ikke sende den, eller kan man?

Anmeld

22. august 2012

Zelinasmor

BabyWish2012 <3 skriver:

Ja måske problemet er bare hvordan man transportere den, kommer fra Sjælland og man kan vel ikke sende den, eller kan man?

Den kan sendes med GLS, så den kommer lige til din dør 

Priser kan du se her  http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/DK01/DA/520004_-pakke-shop-priser.htm 

Anmeld

22. august 2012

Zelinasmor

BabyWish2012 <3 skriver:

Men nu har jeg lige prøvet at få den i en flyttekasse. (Kassen skal være firkantet) Og der kan den ikke være. Så spørgsmålet er hvordan jeg skal finde en kasse der passer hvis det er

Anmeld

29. august 2012

Zelinasmor

OP 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.