Stofbleer.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. maj 2009

Karina1694

Er der nogen der har erfaring med selv at lave lommebleer....og hvordan er det gået?? Hvilke materialer bruger i og hvor køber i det henne??

Jeg har selv lige syet en ble....det er ikke så svært, men er lidt i tvivl om pasform, da jeg stadig venter på han skal komme til verdenen

Hilsen Karina
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

millesofie

hej
ja nu er min jo heller ikke lige kommet ud endnu men
jeg har syet nogle alt i et bleer med indlæg
jeg har brugt tisseunderlag (frotte med gummi bagside) og købt noget pænt stof til uden på og nogle håndklæder til inden i og til indlæg så har jeg købt velkro til at lukke med så bleerne kan bruges i flere str

som skaberlon har jeg købt en onesize imsevims ble
og så selv gjordt den mindre til de første uger og større til de sidste månder

håber det var lidt brugbart.. men kan dog selv sige at jeg var selv et stofble barn og min mor har godkendt bleerne

nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg vil godt give dig en ble til at sy efter jeg har nogle som jeg har arvet, men som også er hjemme syet, og de har været gode
min tlf 27971044

Mille-Sofie

Anmeld

17. maj 2009

Karina1694

Hej

Det lyder spændende...inde i mit foto album har jeg lagt nogle flere billeder ind ved ikke om du har set dem...men hvis du har ser de så nogenlunde ud...jeg har lavet dem med tisse underlag også....dejligt at høre at det virker for dig, for det der PUL er sværre at få fat i...ikke ret mange butikker har det...men jeg har lidt på fornemmeren at det svare nogenlunde til det samme...

KH karina

Og jo tak....det kunne være rart at se en...skal nok sende den retur...smsèr dig lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.