kender i den klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.325 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. august 2012

mor2011_

vi ahr egenlig kigget på nuna pepp men desværre ryglæn var ikke særlig høj så efter par uger vil hoved stikke med det samme ud så ikke så behagelig at sidde eller sove i den  så fik jeg mail fra baby sam at de har Esprit Viper på tilbud så overvejer den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Mia B

Hej ved du hvad det er lidt sjovt, jeg var nemlig også fastbesluttet på den NUNA PEPP men fravalgte af samme årsag. Jeg købte den esprit, (dog ikke på tilbud øv!!) men den er super god! Er så glad for den.

Og er vi på shopping kan min datter sagtens tage en lur. 

Et godt valg hvis du spørger mig. -held og lykke

Hilsen mia

Anmeld

23. august 2012

mor2011_

Mia B skriver:

Hej ved du hvad det er lidt sjovt, jeg var nemlig også fastbesluttet på den NUNA PEPP men fravalgte af samme årsag. Jeg købte den esprit, (dog ikke på tilbud øv!!) men den er super god! Er så glad for den.

Og er vi på shopping kan min datter sagtens tage en lur. 

Et godt valg hvis du spørger mig. -held og lykke

Hilsen mia

ej hvor sjovt..ja jeg er bare så forelsket i den nuna så øvvvvvvv at de har ikke tænk over det mer ryglæn for den kører ellers så godt..

godt at høre at du er glad for esprit hordan er det at køre med 3 hjul har nemlig ikke prøvet den skal ud og kigge på den senere eller imorgen

Anmeld

28. august 2012

Mia B

Ej det er hlt pinligt, det er fox jeg har hihi esprit fox synes bar een hed viper. Nå men det til side så har jeg da haft min datter i en vogn med 3 hjul, dt er lidt anderledes, jeg er nok mest til 4 hjulere 

Igen sorry 

Anmeld

28. august 2012

jinx

mor2011_ skriver:

vi ahr egenlig kigget på nuna pepp men desværre ryglæn var ikke særlig høj så efter par uger vil hoved stikke med det samme ud så ikke så behagelig at sidde eller sove i den  så fik jeg mail fra baby sam at de har Esprit Viper på tilbud så overvejer den..

Hej jeg så dit indlæg med Esprit viper klapvogn.

Jeg ville høre om du havde købt den og kan anbefale den?

(Håber de har flere tilbage i babysam da det er sidste dag imorgen)

Anmeld

29. august 2012

mor2011_

jinx skriver:

var ud og kigge på de igår og synes at den er bare dårlig den er meget ustabilt så den vælter nemt samt kvalitet er ikke særlig godt

Anmeld

29. august 2012

mor2011_

jinx skriver:

var ud og kigge på de igår og synes at den er bare dårlig den er meget ustabilt så den vælter nemt samt kvalitet er ikke særlig godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.