Søger autostol der kan dreje 90 grader

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.577 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. august 2012

th

søger autostol der kan dreje 90 grader.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

th

th skriver:

slet ingen der har sådan en autostol de gerne vil sælge

Anmeld

27. august 2012

Noahmor

th skriver:

Vi købte en maxi cosi i England til under halv pris og den kan dreje i sædet. 

Anmeld

27. august 2012

th

Noahmor skriver:

Vi købte en maxi cosi i England til under halv pris og den kan dreje i sædet. 

tak, men med porto er det samme pris som herhjemme. men har en der lige har skrevet pb. så håber det bliver til noget

Anmeld

29. august 2012

Autostol.dk

th skriver:

tak, men med porto er det samme pris som herhjemme. men har en der lige har skrevet pb. så håber det bliver til noget

Hej,

Nu ved jeg ikke, hvilke sider du har undersøgt - men tjek evt her  http://www.autostol.dk/model/maxi-cosi-axiss/ - stolen koster 1833 kr inkl fragt fra England - så mere end det skal du i hvertfald ikke betale for en brugt.

Anmeld

29. august 2012

Noahmor

Autostol.dk skriver:

Hej,

Nu ved jeg ikke, hvilke sider du har undersøgt - men tjek evt her  http://www.autostol.dk/model/maxi-cosi-axiss/ - stolen koster 1833 kr inkl fragt fra England - så mere end det skal du i hvertfald ikke betale for en brugt.

Det er lige netop den vi har,gav kun omkring 1400 den i England. 

Anmeld

29. august 2012

Autostol.dk

Noahmor skriver:

Det er lige netop den vi har,gav kun omkring 1400 den i England. 

Kursen har ændret sig meget de sidste 8 mdr. så i har sikkert købt den til en meget lavere kurs (priserne i pund har nemlig ikke ændret sig meget).

Nu skriver du ikke, hvilken størrelses stol du skal bruge, men den nye Cybex Sirona kan også dreje 90 grader.

Den er dog endnu ikke testet og der kommer først resultater i maj 2013, så indtil da, er det svært at vide, hvor god den er. 

Igår fik jeg en mail fra en autostol forhandler, der ikke mente det var en god stol og som ikke ture vende den fremadvend pga. den lille mavepude.

- så det er meget svært, at vurderer om det er en god stol eller ej. Jeg håber på det bedste, men tør ikke udtale mig før der ligger resultater.

Anmeld

29. august 2012

th

Autostol.dk skriver:

Hej,

hej, mange tak for dine svar.

jeg har funet en brugt til 1100 kr. så den tror jeg at vi starter med at købe og prøve den af.

den nye model du snakker om har jeg også kigget på via nette og har også hørt den er dårligere end den vi køber nu.

Anmeld

29. august 2012

th

har fundet en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.