Kryds for s.... kryds :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. maj 2009

Mutti2

Hej Piger.

Min gamle mobil har været ude af drift i en uges tid, da jeg her for en halv time siden satte simkortet i en anden mobil, bippede en besked om at et nr havde haft ringe halv 12 i formiddags.... det er fra et af de steder jeg har søgt sommerferie job!!!! Et plejehjem!!!!!!

Kryds for at de ringer for at fortælle mig at de har et job til mig.... så jeg ikke skal gå og kede mig i 14 uger, og så jeg ikke skal undvære indkomst i 2 mdr...

Det ville betyde alverden for mig.... Vil så gerne kunne give min datter en skøn sommer med alt hvad hun behøver uden at man skal skrabe hver eneste øre sammen!!! 

Det ville bare gøre en ellers så skøn uge endnu mere perfekt!! - Jeg ringer derop i morgen formiddag....

Ikke nok med det, har jeg nu endeligt mødt en sød fyr, som kommer og besøger mig søndag aften når den lille er puttet Jeg trænger til lidt held i mit liv

Kæmpe knus en MEGET spændt mor

Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2009

Munder

....

Anmeld

15. maj 2009

Svenne

Hvor håber jeg for dig, at du har fået jobbet! Jeg skal nok krydse fingre for dig hvertfald..
Det lyder også skønt med en lille forårsromance.. held og lykke med det..

Anmeld

15. maj 2009

Sweet1978

Jeg krydser både fingre og tæer - GG. Håber da det bedste for dig.

Anmeld

15. maj 2009

Pia.

for dit kommende job og din nye kærlighed... håber at begge dele må lykkes for dig... - Det fortjener du...

Varmt knus fra Pia og dejlig weekend....

Anmeld

15. maj 2009

Becks

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej Piger.

Min gamle mobil har været ude af drift i en uges tid, da jeg her for en halv time siden satte simkortet i en anden mobil, bippede en besked om at et nr havde haft ringe halv 12 i formiddags.... det er fra et af de steder jeg har søgt sommerferie job!!!! Et plejehjem!!!!!!

Kryds for at de ringer for at fortælle mig at de har et job til mig.... så jeg ikke skal gå og kede mig i 14 uger, og så jeg ikke skal undvære indkomst i 2 mdr...

Det ville betyde alverden for mig.... Vil så gerne kunne give min datter en skøn sommer med alt hvad hun behøver uden at man skal skrabe hver eneste øre sammen!!! 

Det ville bare gøre en ellers så skøn uge endnu mere perfekt!! - Jeg ringer derop i morgen formiddag....

Ikke nok med det, har jeg nu endeligt mødt en sød fyr, som kommer og besøger mig søndag aften når den lille er puttet Jeg trænger til lidt held i mit liv

Kæmpe knus en MEGET spændt mor

Pernille

Ej søde, ny fyr og nyt job uh ha uh ha... Det lyder jo spændende...
KRYDSER  for begge dele går som en drøm...

Knus herfra

Anmeld

16. maj 2009

NoName

+  =  

Anmeld

16. maj 2009

LotteN

ej hvor er det dejligt og høre. måske nyt job og ny kæreste, så kan din sommer jo bare ikke bliver bedre.
Er så glad på dine vegne - det fortjener du virkelig

Anmeld

16. maj 2009

Tynen

Miss Ingolf skriver:

+  =  

x 2 =

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.