Første gang i svømmehallen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. august 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Vi var i svømmehallen idag med min veninde og hendes 1årige søn - det var bare et kæmpe HIT - Junior nød det i fulde drag..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

female

Hvor er han kær!

Vi går også til babysvømning. Har været til det to gange nu, og det kan hun også rigtig godt lide. Første gang så hun dog noget bebrejdende på far, da han havde dykket hende.

Anmeld

23. august 2012

eliasogmor

DET Poulsen skriver:

Vi var i svømmehallen idag med min veninde og hendes 1årige søn - det var bare et kæmpe HIT - Junior nød det i fulde drag..

uhh glæder mig til vi kan komme afsted....

Anmeld

28. august 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Hihi han er i god stand hva En skøn basse

Vi vil oz rigtig gerne gå til babysvømning, men vores sp fraråder oz at gøre det før Ida er min. 3 mdr. og forhåbentlig har fået lidt mere på sidebenene.. Vandet i vores svømmehal er nemlig kun 32 grader og der er kun et langt bassin der er lavt i den ene ende og dybt i den anden

Anmeld

29. august 2012

eliasogmor

DET Poulsen skriver:

så fik vi også prøvet, vi var i små 15 min, og han nød det i fulde drag, og lige et par billeder... og fra næste uge starter vi til baby svømning 1 gang i ugen....og lige et "par" billeder...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. august 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

eliasogmor skriver:

så fik vi også prøvet, vi var i små 15 min, og han nød det i fulde drag, og lige et par billeder... og fra næste uge starter vi til baby svømning 1 gang i ugen....og lige et "par" billeder...

Nåh hvor er de gode dine billeder.. Mine er taget mens min venide forsøgte at holde styr på hendes 1års krutugle samtidig.. Men i næste uge har min mand ferie, og der tager han med der ind, så håber jeg vi får nogle flere gode billeder..

Anmeld

29. august 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Hihi han er i god stand hva En skøn basse

Vi vil oz rigtig gerne gå til babysvømning, men vores sp fraråder oz at gøre det før Ida er min. 3 mdr. og forhåbentlig har fået lidt mere på sidebenene.. Vandet i vores svømmehal er nemlig kun 32 grader og der er kun et langt bassin der er lavt i den ene ende og dybt i den anden

Godt i stand hvad snakker du om, han er da bare en lille stærk supermand, med nogle ordentlige bøffer..

Anmeld

29. august 2012

eliasogmor

DET Poulsen skriver:

Nåh hvor er de gode dine billeder.. Mine er taget mens min venide forsøgte at holde styr på hendes 1års krutugle samtidig.. Men i næste uge har min mand ferie, og der tager han med der ind, så håber jeg vi får nogle flere gode billeder..

vi skyndte os at tage billeder , da livredderen kiggede væk...

Anmeld

30. august 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Godt i stand hvad snakker du om, han er da bare en lille stærk supermand, med nogle ordentlige bøffer..

Det er sgu da det han er!

Anmeld

30. august 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Det er sgu da det han er!

Præcis..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.