Hypnose mod depression?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg har hørt at hypnose kan hjælpe mod depression. Jeg har flere gange haft en depression, fået medicin for det og efter et par år stoppet med medicin, men depressionen bliver ved med at vende tilbage. Jeg vil helst undgå medicin så har nu overvejet hypnose, men vil gerne hører nogle erfaringer både positive og negative. Er der evt. nogen der kan anbefale en hypnotisør i Vejle/Kolding området.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Dinna88

Når du er deprimeret, så mangler du et stof i hjernen. Jeg vil stærkt formode at det er svært for en person at "trylle" det stof frem igen. Så jeg tror ikke det virker!

Hvorimod undersøgelser viser at frisk luft og MOTION hjælper helt åndssvagt meget! Kunne det måske være en vej ud af det hele?

Anmeld

22. august 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Når du er deprimeret, så mangler du et stof i hjernen. Jeg vil stærkt formode at det er svært for en person at "trylle" det stof frem igen. Så jeg tror ikke det virker!

Hvorimod undersøgelser viser at frisk luft og MOTION hjælper helt åndssvagt meget! Kunne det måske være en vej ud af det hele?

Jeg løber flere gange om ugen, og det er rigtigt at det hjælper. Men jeg har læst at hypnose kan hjælpe med at vende negative tanger til positive. Og vil derfor gerne hører fra nogen der har prøvet det.

Anmeld

22. august 2012

Dinna88

Anonym skriver:

Jeg løber flere gange om ugen, og det er rigtigt at det hjælper. Men jeg har læst at hypnose kan hjælpe med at vende negative tanger til positive. Og vil derfor gerne hører fra nogen der har prøvet det.

Ja, okay, på den måde!
altså, jeg var til hypnotisør da jeg var lille og nægtede at gå i skole. Jeg var åben overfor det og ligeledes var min mor. Det hjalp dog ikke en DYT

Anmeld

11. september 2012

Camilla <3

Jeg syntes du skal springe ud i det og prøve!  

og ellers .. så prøv tankefeltterapi! 

Min eks har prøvet TFT, pga. han havde flashbacks fra drukneulykke, 

og det hjalp!  

Derudover hjalp det også på hans angst. 

Jeg ved hvordan det er at kæmpe med depression. 

Anmeld

11. september 2012

Skouboe

Husker du at få nok d vitamin?

http://videnskab.dk/krop-sundhed/d-vitamin-psykiske-sygdomme-kan-skyldes-lidt-sol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.