:( for fanden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. august 2012

natashalarsen

skal jeg kun gå med panden imod muren?.

skal indlægges nu pga af for mange plukveer og stress/ mit sf mål var for lille, er ikke vokset mere end 1 cm på næsten en md så min jm er bekymret :/

og ikke nok med det vil min sagsbehandler have mig på mødre hjem når jeg har født pga mit adhd og for at se hvordan de kan hjælpe mig bedst ! synes faktisk det øv lige for tiden er 32+0 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

VIPpigen

Øv forstår godt du ikke vil, men du kan jo bare vise dem at du da ikke har brug for deres hjælp når i kommer på mødre hjem...

Jeg syntes det er et super tilbud, hvis de er i tvivl. Men forstår også godt moderens modvilje da man jo allerede der føler sig stemplet... Men er sikker på det nok skal gå

Anmeld

22. august 2012

dina1980

det træls du skal indlægges, synd for dig, det med du skal på det hjem bagefter, tag det som en hjælp og ikke være negativ, bare vis dem at det kan du sagtens klare,knus

Anmeld

22. august 2012

natashalarsen

VIPpigen skriver:

Øv forstår godt du ikke vil, men du kan jo bare vise dem at du da ikke har brug for deres hjælp når i kommer på mødre hjem...

Jeg syntes det er et super tilbud, hvis de er i tvivl. Men forstår også godt moderens modvilje da man jo allerede der føler sig stemplet... Men er sikker på det nok skal gå

det bare synes de ser så sort på mig

men alt hænder på min barndom og mit adhd og pga faderen ryger hash vi bor ikke sammen og er ikke sammen så¨forstår ingenting .

føler bare de vil tage mit barn man kan blive helt panikken

min sagsbehandler sagde godt nok også det ikke var for at tage mit barn overhovedet

men pga de vil give mig en struktureret hverdag for barnet og jeg . og min jm tror ikke jeg går termin ud pga mine kraftige plukveer .. der alt for  mange tanker i mit hoved

Anmeld

22. august 2012

natashalarsen

dina1980 skriver:

det træls du skal indlægges, synd for dig, det med du skal på det hjem bagefter, tag det som en hjælp og ikke være negativ, bare vis dem at det kan du sagtens klare,knus

ja det træls det med indlæggelsen det bekymre mig for de bange for han ikke får nok næring og vis ikke skal jeg sættes igang så bliver han nødtil a komme ud og få mad

og det med mødre hjemmet synes bare det lyder så ubehageligt

Anmeld

22. august 2012

AnthonsMor

Super træls med indlæggelsen, det er jeg ked af at høre..

Men med hensyn til det med mødre hjemmet, så tror jeg bare du skal tage det i stiv arm... Tag derud når det er tid, og tag imod den hjælp de vil give dig. Du skal slet ikke se det som et nederlag eller et forsøg fra kommunens side på at tage dit barn.. De vil 100% bare gerne hjælpe dig med at komme godt igang som nybagt mor og komme hurtigst og nemmest igennem det

Jeg håber det hele kommer til at gå godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.