Mit vægttab med nupo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.404 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. august 2012

Mor1012

Er lige startet med at erstatte middagsmaden med Nupo shake.. det smager ikke af det aller bedste, men det bliver bare tylleret ned

jeg har de sidste 3 dage levet sundt, uden for mange kcal

f.eks dagen igår

morgen: Youghurt

Middag: Nupo shake og et æble

Aften: Pita med tun

idag:

Morgen: Youghurt

Middag: Nupo shake og et æble

Eftermiddag: 1 rugbrød med levevis smør og kalkun spegepølse

Aften: Mørbrad bøffer i fad og grønsager til

Jeg håber jeg taber mig hurtigt, er meget ked af min krop, meeen jeg fødte jo også kun for 14 dage siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

B&J

sikke en fin madplan men du skal jo huske spis 6gange om dagen

og ja det smager ikke særlig godt så det ryger bare ned men man taber sig af det for der er en masse gode protiner der i

Anmeld

22. august 2012

Dinna88

Du skal jo huske at opretholde din forbrænding, hvilket du gør ved at spise regelmæssigt!

Anmeld

22. august 2012

mor2011_

det der med nupo er egenlig ikke noget godt i mine øjne man skal ændre livstil istedfor da ligepludselig skal du holde op med at drikke nupo og hvad så alle de kg du har tabt kommer tilbage hvis ikke mere det er fint hvis man skal til en fest eller noget og så siger man fint nu lever jegaf nupo i 14 dage så jeg kan være i kjolen længere vægt tabt kan ende i en yoyo efekt..men hvis det virker for dig så er det jo fint vil anbefale at melde dig i shape up cluben det koster ikke noget og der bliver regnet ud hvor meget du må spise hvor meget kulhydrater os og så kan du skrive alt du har spist for at se hvor meget du kan spise og så regner den ud hvor mange kcl om dagen du må får..jeg tabte 12 kg på 4 uger så den kan ejg anbefale 

Anmeld

22. august 2012

frkanonym

mor2011_ skriver:

det der med nupo er egenlig ikke noget godt i mine øjne man skal ændre livstil istedfor da ligepludselig skal du holde op med at drikke nupo og hvad så alle de kg du har tabt kommer tilbage hvis ikke mere det er fint hvis man skal til en fest eller noget og så siger man fint nu lever jegaf nupo i 14 dage så jeg kan være i kjolen længere vægt tabt kan ende i en yoyo efekt..men hvis det virker for dig så er det jo fint vil anbefale at melde dig i shape up cluben det koster ikke noget og der bliver regnet ud hvor meget du må spise hvor meget kulhydrater os og så kan du skrive alt du har spist for at se hvor meget du kan spise og så regner den ud hvor mange kcl om dagen du må får..jeg tabte 12 kg på 4 uger så den kan ejg anbefale 

du må da gerne fortælle lidt mere om det jeg vil rigtig gerne tabe mig. og at du har tabt 12 kilo på 4 uger - det lyder lige som noget for mig! du må meget gerne sende en pb med forklaring, madplaner, motionsplaner, og hvad du gjorde osv, i stedet for i denne tråd

Anmeld

22. august 2012

TR

mor2011_ skriver:

Jeg vil os gerne høre hva du gjorde

Anmeld

22. august 2012

mor2011_

TR skriver:

Jeg vil os gerne høre hva du gjorde

hej ikke rigtigt noget ud over at følge planen fra shapeupcluben 

når du indtaster dine oplysninger så regner den ud hvor meget kulhydrater osv kan du spise og så går du ud fra det du kan læse alt på www.shapeupclub.com og hvis du har en smartphone så kan du også hente apps den er guld værd for så ka ndu indtaste alt det du spiste med det samme så kan du se hvor meget mere kan du spise 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.