jeg er meget genert snakker ikke rigtig med de andre:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. august 2012

Anonym trådstarter

(anonym)

hejsa herinde med jer

jeg har noget af et problem jeg er rigtig meget genert. ihvertifal en del.

og jeg kan ikke rigtig få mig selv til at snakke med nogen der hvor jeg går. på  vi er mange samlet i kl. men jeg siger aldrig noget rigtig jeg har det virkelig det ikke gofdt med mig selv når jeg tager hjem hvad kan jeg så gøere  det er og jeg synes det er pinligt at jeg ikke snakker med de andre jeg har det ikke for godt når der er mange omkring mig der er ikke rigtig nogle intr vi kan dele. tror jeg ej.

jeg snakker ikke med nogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

(anonym)

hejsa herinde med jer

og jeg kan ikke rigtig få mig selv til at snakke med nogen der hvor jeg går. på  vi er mange samlet i kl. men jeg siger aldrig noget rigtig jeg har det virkelig det ikke gofdt med mig selv når jeg tager hjem hvad kan jeg så gøere  det er og jeg synes det er pinligt at jeg ikke snakker med de andre jeg har det ikke for godt når der er mange omkring mig der er ikke rigtig nogle intr vi kan dele. tror jeg ej.

kan du ikke starte med én lille samtale om vind og vejr, med ´´en person..også langsom arbejde dig mod til?

Anmeld

22. august 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

(anonym)

hejsa herinde med jer

Vil gost fortælle min historie men helst privat så skriv privat hvis det er

Anmeld

22. august 2012

B&J

Sender dig en kæmpe krammer

jeg er også 110% genert jeg hader nye mennesker eller når hele familien feks er samlet.

hader også den dag jeg skulle starte på HG hvor jeg var ny kendte ikke rigtigt nogle ja pyhhh det var super hårdt jeg hader det og har lyst til at græde råbe når man kommer hjem fordi ens føelelser går helt amok...

jeg har desværre heller ikke rigtigt nogle venner for når endelig jeg møder nye mennesker sviner de mig til eller man kan ikke stole på dem. eller lyver de for en..

jeg ville ønske jeg kunne få en veninde man kunne stole på og fortælle alt men svært når man er bange for de bare pisser på en igen...

Anmeld

22. august 2012

maryjane

Anonym skriver:

(anonym)

hejsa herinde med jer

Stort kram til dig. 

Jeg ved hvordan du har det. Det er det sværeste i verden  

Prøv evt at snakke med din læge om det? Jeg ved selvfølgelig ikke om du har andre sociale vanskeligheder, men måske kan du få en henvisning til noget hjælp den vej. 

Anmeld

22. august 2012

Anonym trådstarter

jeg er glad for at høre at jeg ikke var helt  alene...

og nej jeg har slet ingen andre sociale vanskligheder.

men det er bare sådan jeg har det så svært med at snakke til andre.

og når der er mange folk omkring mig det kan jeg ikke så godt lide

og kan man endelig snakke med lægen om det da? jeg har bare aldrig hørt det før...

jeg har ikke nogle rigtig venner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.