Hej Piger
Så har vi været en tur hos vagtlægen

Min lille Lucas er blevet vaccineret i dag, mens han er forkølet hoster og snotter (vagt lægen sagde at man ikke må give vaccinationer til i forvejen syge børn med feber men hverken min læge el mig selv tog hans feber så vi vidste jo ikke om han havet feber), så han har en god gang feber er bleg og vi kunne ikke rigtig få øjenkontakt med ham og han grad konstant så vi måtte lige et smut ind.
Lægen gav os en pamol stikpille til natten men de kunne så godt få kontakt med ham der oppe og det var godt.
Men F... hvor jeg synes det var svært og hård det jo første gang han har det sådan og jeg kunne bare intet gøre end at se til at han er ked af det har feber osv jo trøste ham men han var utrøstelig
Puha hvor jeg græd sygeplejsken stod og tørret mine øjne mens jeg holde Lucas så lægen kunne undersøge ham, jeg gav ham så til Claus for Lucas kan jo mærke på mig at jeg os er ked så Claus var mere rolig så han kom over til ham til vi var færdige. Øv det er bare ikke sjovt når vi ikke kan gøre noget for vores små vidunder end trøst og kærlighed jeg ville ønske jeg kunne tage feberen fra ham.
Knus Diana

som ville ønske man kunne gøre mere for sine børn når de syge.
Ps. Han grinte for første gang med rigtig baby grin med lyd og det hele det var bare så dejligt at høre og 15 min efter har man bare feber det så vi bare ikke komme.
Anmeld