Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rosengreen skriver: Tak Håber snart det virker
Tak Håber snart det virker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rosengreen skriver: SÅ! Nu må det altså gerne snart være! Idag er jeg 40+4 og mærker så småt utålmodigheden banke på.. Især eftersom storesøster dukkede op allerede 3 dage før termin! Et sidste mavebillede fra mig, og så modtager jeg gerne masser af ve-støv!
SÅ! Nu må det altså gerne snart være!
Idag er jeg 40+4 og mærker så småt utålmodigheden banke på.. Især eftersom storesøster dukkede op allerede 3 dage før termin!
Et sidste mavebillede fra mig, og så modtager jeg gerne masser af ve-støv!
UNDSKYLD MIG!
Hold nu kæft det er en flot mave OG et godt billede..
Frk-Lotusblomst skriver: Det kan jeg godt forstå..Men bare tænk, der er altså alligevel ikke mange dage.
Det kan jeg godt forstå..Men bare tænk, der er altså alligevel ikke mange dage.
Nej, bliver senest sat i gang om en uge! Det er jo lige om lidt
Emily2012<3 skriver: UNDSKYLD MIG! Hold nu kæft det er en flot mave OG et godt billede..
Åhh tak, hvor er du sød!
Tulle28 skriver: Meget fin mave! Sender dig alverdens vestøv (næsten - jeg beholder lidt selv:-))!Kram Tulle, 39+2
Meget fin mave! Sender dig alverdens vestøv (næsten - jeg beholder lidt selv:-))!Kram Tulle, 39+2
Mange tak
ihh, du er også tæt på nu! Du må gerne få lidt ve-støv af mig også
Rosengreen skriver: Nej, bliver senest sat i gang om en uge! Det er jo lige om lidt
Rosengreen skriver: Mange tak ihh, du er også tæt på nu! Du må gerne få lidt ve-støv af mig også
Rosengreen skriver: Åhh tak, hvor er du sød!
Var så lidt.. Du er virkelig smuk..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128