er bare lidt nysgerri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. maj 2009

Fam. Madsen

hej alle i søde mennesker bag skærmene..

jeg sidder her og jeg ved og lave et foto album til min søn... med billeder af ham frem til ja engang

også har jeg så sat billeder ind fra scanningerne også...

så kom jeg til og tænke på hvad har alle i dejlige kvinder gjort ved jeres scannnings billeder...?

knus og god weekend til jer alle sammen

-sandra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2009

Plysbjørnen

Jeg har klistret nogen af dem ind i barnets bog... de andre ligger bare i en konvelut...

Anmeld

15. maj 2009

Stumpen

Meningen var at jeg vil have dem scannet ind, da jeg har hørt at de falmer rimelig hurtig, men om det er en and ved jeg ikke.. Men altså når de så var blevet sacennet ind vil jeg have dem i barnets bog (en skrapbog eg selv laver)

Anmeld

15. maj 2009

lonemus

Fam. Madsen skriver:

hej alle i søde mennesker bag skærmene..

jeg sidder her og jeg ved og lave et foto album til min søn... med billeder af ham frem til ja engang

også har jeg så sat billeder ind fra scanningerne også...

så kom jeg til og tænke på hvad har alle i dejlige kvinder gjort ved jeres scannnings billeder...?

knus og god weekend til jer alle sammen

-sandra

Jeg har klistret dem alle ind i barnets første år-bog!! På de første sider har jeg klistret dem ind og selv skrevet noter til. Yderligere har jeg også skrevet en masse noter omkring min graviditet osv., så det hele er med.

Eller er jeg fortsat med Uniguebook, som jeg stadig skriver i til dem

Anmeld

15. maj 2009

Munder

Øhhhh, de ligger stadig i min vandrejournal. Det er jo også kun 3 år siden

Anmeld

15. maj 2009

Fam. Madsen

Dorte W. skriver:

Øhhhh, de ligger stadig i min vandrejournal. Det er jo også kun 3 år siden

det er jo heller ikke så længe siden

Anmeld

15. maj 2009

Fam. Madsen

jeg har også nogen af dem i barnes første bog... men fik så mange så nu er de sidste kommet i hans foto album

Anmeld

15. maj 2009

Diana...

Jeg har nogen af dem i barnets bog og jeg har 2 som bare er SUPER gode dem skal jeg ha lavet til store billeder som skal op at hænge og reste skal i et album når jeg får købt et.

Anmeld

15. maj 2009

LotteN

bedstemor og mormor har fået et og resten er sat i barnets bog!

Anmeld

15. maj 2009

Sweet1978

Jeg har scannet dem ind, da jeg har indsat dem i barnets bog herinde, ellers ligger de bare i konvolutten sammen med vandrejournal og andre minder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.