Hvem vil have tremmeseng og cykeltrailer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5.245 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. august 2012

ann-kristina

Hej

Hvem var det nu der samlede ind til børnefamilier der har brug for hjælp?

Jeg ha en brugt hvid tremmeseng (incl bidmærker...) og en cykeltrailer jeg gerne vil af med. Begge dele står bare og samler støv. De koster ikke noget men skal afhentes i Fredericia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

dorismusse

ann-kristina skriver:

Hej

Jeg ha en brugt hvid tremmeseng (incl bidmærker...) og en cykeltrailer jeg gerne vil af med. Begge dele står bare og samler støv. De koster ikke noget men skal afhentes i Fredericia

Er meget interesseret i cykel traileren. Har du evt et billede ?

Anmeld

22. august 2012

morethanperfect

ann-kristina skriver:

Hej

Hvis ikke cykeltraileren er afsat vil jeg meget gerne gi lidt for den ?? 
Vi står og mangler en billig cykeltrailer
Kan der sidde en eller 2 i ?  

Anmeld

22. august 2012

ann-kristina

Jeg skal nok få taget et billede af den men det går lige et par dage. Den trænger til en seriøs afvaskning først. Jeg tror vi gav 1500 for den da vi købte den, købte den vist i bilka. Den er noget rusten på hjulene, men ellers fejler den ikke noget. Vi har brugt den til to børn (4 og 2) og detektabilitet man sagtens.

Jeg skal ikke have noget for den. Bare nogen kan få glæde af dem. Jeg kiggerligge på det i weekenden.

Jeg har også et sæde til at sætte bag på cyklen.

Anmeld

22. august 2012

Emily2012<3

ann-kristina skriver:

Hej

Jeg vil gerne hente sengen..

Og evt traileren..

Kan du sende mig billeder på mms?

Anmeld

22. august 2012

ann-kristina

Hej. Jeg tager billeder af traileren i weekenden. Hvis DorisMusse vil have den er den hendes. Hun svarede først

Anmeld

22. august 2012

ann-kristina

Hov så lige der også blevspurgt til sengen. Den tager jeg også billede af i weekenden

Anmeld

23. august 2012

Tona

ann-kristina skriver:

Hej

Hvis ingen andre vil have traileren ville vi være lykkelige for den herhjemme hvor pengene er små. Jeg er ligeglad hvordan den ser ud, bare den virker.

Så hvis de andre springer fra, så vil vi meget gerne.

Anmeld

23. august 2012

bubba

ann-kristina skriver:

Hej

Er meget interesseret i tremmesengen..

Mvh bubba

Anmeld

24. august 2012

morethanperfect

ann-kristina skriver:

Jeg skal nok få taget et billede af den men det går lige et par dage. Den trænger til en seriøs afvaskning først. Jeg tror vi gav 1500 for den da vi købte den, købte den vist i bilka. Den er noget rusten på hjulene, men ellers fejler den ikke noget. Vi har brugt den til to børn (4 og 2) og detektabilitet man sagtens.

Jeg skal ikke have noget for den. Bare nogen kan få glæde af dem. Jeg kiggerligge på det i weekenden.

Jeg har også et sæde til at sætte bag på cyklen.

Men hvis ikke den blir afsat kan du skrive en besked til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.