Lindi skriver:
Jeg er nu i uge 33(34) -
fra første lægebesøg i 8 uge og indtil i morges har jeg tabt mig 15kg. Var til jordemoder for 14 dage siden, og der havde jeg tabt mig 14,5.. har fået meget ros over mit vægttab, da jeg havde en bmi på 34 inden jeg blev gravid. Lige inden min graviditet gik jeg på kur, eller rettere sagt stoppede mine sindsyge overspise vaner. Har holdt fast i at spise til jeg er mæt, og spise mere sundt. Men synes alligevel det er vildt at jeg har tabt mig så meget, for tænker der ryger vel også en del efter fødslen.
Hvor meget tabte i jer lige efter i havde født? mener når barnet er ude og væske osv er væk? er der nogle andre der også har tabt jer igennem graviditeten?
jeg var også overvægtig inden graviditet, jeg tabte mig ikke under graviditeten, men da jeg var 35 uger henne havde jeg taget 7 kg på ca, herefter begyndte jeg at få MEGET væske i kroppen og aner ikke hvor meget jeg havde taget på indtil jeg fødte - jeg stoppede med at kigge da jeg havde taget 7 kg yderligere på, da jeg ramte uge 38, altså på 3 uger 
men det må have været en enorm vægtøgning indtil jeg fødte 42+0 for jeg vejede mig da jeg kom hjem fra sygehuset 3 dage efter fødslen og der vejede jeg 19 kg mere end da jeg blev gravid (og der var baby på 3850g + moderkage på 1 kg + fostervand osv. jo allerede ude af kroppen), MEN blot en uge efter det - altså 10 dage efter fødslen, da havde jeg smidt de 19 kg igen og vejede det samme som inden graviditeten 
Anmeld