Halvvejs! og md på mandag! lykke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. august 2012

Mariekiksen

Så jeg halvvejs og maven er pt. bolderund. Det passer mig fint for så kan folk rigtig se det en baby mave og ikke bare for mange burgers 

På mandag skal vi se vores dreng igen. Kun 3 uger siden vi blev scannet sidst så der vel ikke meget nyt andet end han forhåbentlig er blevet længere og større 

God dag til alle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Linsi

det er bare så dejligt når man er nået halvvejs  synes det er gået stærkt fra uge 20 til uge33 jeg er i nu 

Anmeld

22. august 2012

M&N

Tillykke med milepælen

Sikke en fin rund mave du har fået Glæder mig til min begynder at vokse så småt,  lige nu ligner det bare jeg har spist for meget mad

Anmeld

22. august 2012

FruK

Tillykke med halvvejen!

Jeg har selv lige passeret den i lørdags, og var til MD i går. Det er skønt at det er overstået.

Og ja, som du skriver, så er det ret dejligt, at man nu kan se, at det ErR en gravid-mave og ikke bare for meget kage!  

Anmeld

23. august 2012

Mariekiksen

Lindi skriver:

det er bare så dejligt når man er nået halvvejs  synes det er gået stærkt fra uge 20 til uge33 jeg er i nu 

Årh hvor godt at høre- Pt. Syntes jeg det går alt for langsomt 

Men jeg er også plaget af div. gener og går sygemeldt. Men bortset fra det nyder jeg det  Sikker på det er det hele værd! 

Anmeld

23. august 2012

Mariekiksen

BabyWish2012 <3 skriver:

Tillykke med milepælen

Sikke en fin rund mave du har fået Glæder mig til min begynder at vokse så småt,  lige nu ligner det bare jeg har spist for meget mad

Taak. Jamen lige pludselig går det stærkt med mavsen og så glemmer man den alligevel næsten helt.. Kan ikke længere selv ligge neglelak på tæerne. Så der må manden træde til 

Fortsat held og lykke med din spire! Det er lykken! 

Anmeld

23. august 2012

Mariekiksen

FruK skriver:

Tillykke med halvvejen!

Jeg har selv lige passeret den i lørdags, og var til MD i går. Det er skønt at det er overstået.

Og ja, som du skriver, så er det ret dejligt, at man nu kan se, at det ErR en gravid-mave og ikke bare for meget kage!  

Tusind tak. Og i lige måde da. Også så fin en mave du har dig! 

Krydser fingre for vi også får en god MD. 

Fortsat held og lykke med din graviditet! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.