Hjælp vi skal føde!!! Genudsendelse på DR1 kl.12.35 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. august 2012

Bruus

Ville bare lige sige at et af afsnittene fra dokumentaren "Hjælp vi skal føde" bliver genudsendt i dag om 10 min 
Dette afsnit var personligt en af de bedste efter min mening  Det kan være hyggeligt at se hvis man selv venter eller bare elsker at se den slags 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

WHT

Jeg har også lige slået om på DR1, har aldrig set mere end et glimt af afsnittene tidligere, men nu hvor jeg selv har født, så tør se det, intet kan skræmme mig nu

Anmeld

22. august 2012

Tulle28

Jeg ved ikke om jeg synes det ligefrem er hyggeligt... Synes de programmer skræmmer mere end noget andet

Men set dem har jeg da:-)

Det der undrer mig ved afsnittet idag, er at de ikke prøver andre fødestillinger? Har gået til fødselsforberedelse, hvor vi bl.a lærte om fødestillinger, herunder hvor meget tyngden spiller ind og at ligge på ryggen er den dårligste og mest unaturligt fødestilling... Noget med at bækkenet kan give sig op til 30% på man ligger i andre stillinger end på ryggen. jeg fik PKS sidst, så ingen erfaringer... Men det giver da god mening synes jeg. Synes bare man ser hende idag ligge lidt på alle 4 og bliver så beordret om på ryggen, hvor hun får besked på at de nok skal bruge en cup. Men måske ser vi ikke det hele... Er jo meget tænkeligt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.