Boblebad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. august 2012

Line8700

Jeg skal op og besøge min storebror på fredag, og han har et boblebad, hvilket jeg tror at min ryg ville have virkelig godt af.

Men men men.... Jeg har hørt at det ikke er så godt? Ved ikke hvad det er, som ikke er så godt, og ved ikke om det bare er en ammestue historie.

Har søgt på nettet men synes at der er delte meninger om det.

Er der nogen af jer det ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Holbæktrunten

Line8700 skriver:

Jeg skal op og besøge min storebror på fredag, og han har et boblebad, hvilket jeg tror at min ryg ville have virkelig godt af.

Men men men.... Jeg har hørt at det ikke er så godt? Ved ikke hvad det er, som ikke er så godt, og ved ikke om det bare er en ammestue historie.

Hvis du er gravid er der ingen problemer. Efter fødsel skal man vente til man er holdt op med at bløde...

Anmeld

22. august 2012

Line8700

Dejligt. Ja glemte lige at skrive at jeg er 23+2 henne

Anmeld

22. august 2012

sabrina89

Da jeg ventede mig, fik jeg afvide at jeg skulle undgå boblebad da det kan påvirke baby's hjerterytme

Anmeld

22. august 2012

gædde/gitte

sabrina89 skriver:

Da jeg ventede mig, fik jeg afvide at jeg skulle undgå boblebad da det kan påvirke baby's hjerterytme

hmmm..... jamen hvis man går til gravide-svømning, plasker det vel også??.....................

Anmeld

22. august 2012

MMOGM

Line8700 skriver:

Jeg var en dag i svømmehallen, og der var der boblebad, der sad jeg og hyggede mig, og baby har ikke taget skade. tror jeg var omkring uge 30 dér 

Anmeld

22. august 2012

L&V

Line8700 skriver:

Man må ikke gå i boblebad når man er gravid da der er mange bakterier i, boblerne kan gi plukveer og varmen ikke er godt for den lille i maven.. Har selv boblebad og blev frarådet det af fg og egen læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.