L (40): Minus jakke+ tunika

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
997 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. august 2012

Alexander&Lærke

Her sælges en dejlig sort minus jakke lavet af uld tror det er kogt for den er dejlig vamset, det er binder bånd man kan benytte, str hedder 42, men jeg bruger normalt 40, så syntes den svare meget til dette end de 42. Højhals så rigtigt god her til efteråret/vinter priside 200 ink.

Fersken/orange tunika helt ny, stadig mærke i, synets ikke den passer til mig, men farver er super frisk og fed. nypris 179, sælges for 100ink

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Alexander&Lærke

Mette&Alexander skriver:

Her sælges en dejlig sort minus jakke lavet af uld tror det er kogt for den er dejlig vamset, det er binder bånd man kan benytte, str hedder 42, men jeg bruger normalt 40, så syntes den svare meget til dette end de 42. Højhals så rigtigt god her til efteråret/vinter priside 200+

Fersken/orange tunika helt ny, stadig mærke i, synets ikke den passer til mig, men farver er super frisk og fed. nypris 179, sælges for 100ink

ok

Anmeld

5. september 2012

Alexander&Lærke

Mette&Alexander skriver:

Her sælges en dejlig sort minus jakke lavet af uld tror det er kogt for den er dejlig vamset, det er binder bånd man kan benytte, str hedder 42, men jeg bruger normalt 40, så syntes den svare meget til dette end de 42. Højhals så rigtigt god her til efteråret/vinter priside 200+

op

Anmeld

13. september 2012

Alexander&Lærke

4. oktober 2012

Alexander&Lærke

Mette&Alexander skriver:

op

Byd

Anmeld

5. november 2012

Alexander&Lærke

Byd

Anmeld

5. november 2012

Mussen2

Det er ikke et ret godt billede af jakken. Den er meget svær at se, måske du skal ligge et andet billede op, så kan det være den bliver solgt

Anmeld

5. november 2012

Alexander&Lærke

Mussen2 skriver:

Det er ikke et ret godt billede af jakken. Den er meget svær at se, måske du skal ligge et andet billede op, så kan det være den bliver solgt

Tak for info, men den er svært at lave et godt billed af da den er kul sort, men kan måske prøve at ligge den ned.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.