lyst til at samle en mødregruppe i nærheden af Århus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. august 2012

Chanel

Hej... jeg er ny herinde og er lige flyttet til Hasselager ved Århus i marts, nu er jeg så gravid og har termin 2 jan 2013, tænkte på at det kunne være mega hyggeligt at samle en mødregruppe nær Århus, evt også før vi føder, det er så hyggeligt at sammenligne og dele oplevelser med andre gravide synes jeg... uanset alder og antal børn

skriv hvis i har lyst - jeg vil gerne stå for at samle nogle søde tøser.

vh Chanel, ( 26 år og venter dreng nr 2 )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Missq4

Chanel skriver:

Hej... jeg er ny herinde og er lige flyttet til Hasselager ved Århus i marts, nu er jeg så gravid og har termin 2 jan 2013, tænkte på at det kunne være mega hyggeligt at samle en mødregruppe nær Århus, evt også før vi føder, det er så hyggeligt at sammenligne og dele oplevelser med andre gravide synes jeg... uanset alder og antal børn

skriv hvis i har lyst - jeg vil gerne stå for at samle nogle søde tøser.

vh Chanel, ( 26 år og venter dreng nr 2 )

Jeg er frisk på en mødergruppe jeg bor i Århus n og er 31 og har to drenge og veter en pige jeg går hjemme lige pt 

Anmeld

23. august 2012

Chanel

Ej hvor fedt... Hvor gamle er dine drenge?

Jeg går også hjemme pt så det passer jo perfekt.

Anmeld

23. august 2012

Missq4

Chanel skriver:

Ej hvor fedt... Hvor gamle er dine drenge?

Jeg går også hjemme pt så det passer jo perfekt.

jeg har en på 12 og en på 7 så de er ved at være store

Anmeld

23. august 2012

Chanel

God alder til at få en lillesøster, så kan de rigtig nyde hende

så er det dig man skal spørge om hvordan man overlever trodsalderen smiler

Anmeld

23. august 2012

Missq4

Chanel skriver:

God alder til at få en lillesøster, så kan de rigtig nyde hende

så er det dig man skal spørge om hvordan man overlever trodsalderen smiler

hehe du spøger bare løs

man overlever den hurtigst ved at holde fast i det man siger og ikke give efter de mærker det lyn hurtig hvis man giver efter og har man gjord det bare en gang ja så er de så smarte at de ved at hvis de blvier ved længe nok jamen så giver mor eller far sig nok men holder man fast finder de som regelt hurtig ud af at det er dumt og stopper alt efter hvad det er for noget tros

Anmeld

24. august 2012

Chanel

ja du har helt ret, vi har bare en lille dreng som skriger helt vildt når tingene ikke går hans vej så det er en stor udfordring synes jeg. )

Anmeld

24. august 2012

Missq4

Chanel skriver:

ja du har helt ret, vi har bare en lille dreng som skriger helt vildt når tingene ikke går hans vej så det er en stor udfordring synes jeg. )

ja det er det og det kan gøre ondt helt ind i hjerte men man bliver nød til at være hård når de har de ture

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.