Cirkus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. maj 2009

Stumpen

Så har vi bestilt billetter til Benneweis på næste fredag.. 545 bobs for 2 timer og 10 min. underholdning.... Men der er selvfølgelig også mange munde at mætte i et cirkus..

Men iiiiiih jeg glæder mig til at se Mathildes reaktion.. Vi skal sidde i logen, så tættere på kan vi ikke komme.. Ved ikke om det bliver for meget for min ellers stærke tøs..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

st

Hej Anja.

Vi skal også snart i cirkus. det bliver Arena. Jeg var også noget overrasket over prisen, og ikke mindst, at der er samme pris for børn og voksne.

Men jeg glæder mig til at se hans reaktion. Håber ikke det bliver for overvældende for ham.

Vi skal afsted næste lørdag, d, 23.

Har faktisk overvejet at låne bøger om det på biblioteket. Det er svært at forklare ham hvad det lige er. Selvom han kender dyrene og kender en klovn, så aner han jo ikke hvad cirkus er.

st.

Anmeld

17. maj 2009

Stumpen

Mathilde kommer gratis med, da de må sidde gratis på skødet af de voksne til de er 3 år, så næste år tænker vi os nok også om en ekstra gang inden vi bestiller

Anja -hvis lader ti lcomputeren vist er stået helt af nu, så ved ikke hvor meget jeg kommer på inden vi får fat i et nyt

Anmeld

18. maj 2009

Munder

Rigtig god fornøjelse. Jeg er spændt på at høre, hvad Mathilde siger til det hele

Anmeld

22. maj 2009

Stumpen

Så har vi været afsted og til vores held var teltet kun 2/3 fyldt.. Mathilde kunne simpelthen ikke kapere at sidde helt nede foran, hun rystede helt vildt, så vi rykkede op på 3. sidste række -og så blev det sjovt  Så det endte heldigvis godt, men nu ved vi da til næste år at logen ikke er en nødvendighed for at kunne se

Anmeld

23. maj 2009

st

Fedt, godt det endte med en god oplevelse. Fik I taget nogle gode billeder?

st

Anmeld

24. maj 2009

Stumpen

Jeg har ikke fået dem lagt ind på puteren endnu, men tror desværre vi kom for langt væk og skidt belysning til at de blev gode, men nogen blev der da taget til tøzens skrapbog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.