Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
quindelist skriver: Har du fundet en stol?Jeg kan klare en grå maxi così pebble, brugt til 1 barn fra august 2011Den kan monteres både i sele og i isofix base (som vi bruger til den næste stol og derfor ikke sælger )
Har du fundet en stol?Jeg kan klare en grå maxi così pebble, brugt til 1 barn fra august 2011Den kan monteres både i sele og i isofix base (som vi bruger til den næste stol og derfor ikke sælger )
Hejsa.
Nej, vi har endnu ikke fundet en stol men dog søger vi helst en i sort, men du er meget velkommen til lige at smide et par billeder op hvis du har lyst.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BabyWish2012 <3 skriver: Hejsa. Nej, vi har endnu ikke fundet en stol men dog søger vi helst en i sort, men du er meget velkommen til lige at smide et par billeder op hvis du har lyst.
quindelist skriver: Jamen det gør jeg bare -det bliver først i morgen, -er det ok?Det er den der hedder steel Grey
Jamen det gør jeg bare -det bliver først i morgen, -er det ok?Det er den der hedder steel Grey
Jamen selvfølgelig
Jeg skal lige få tjekket i morgen, manden er gået i seng. Men vi har(måske) en Römer baby safe plus i sort/grå, brugt til to børn, men pæn og velholdt.
Hvis ikke han har solgt den, så skal jeg få taget billeder af den til dig...
Har fundet en <)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128