Hvad skal jeg gøre med denne tatovering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.189 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. august 2012

Lotus86

Hej piger

Jeg har denne tatovering på mit håndled, og er desværre ikke særlig glad for den, for det første skal den tegnes op, det ikke noget problem, men jeg synes den står alt for alene, så jeg vil gerne have lavet noget mere, men ved ikke helt hvad. Har overvejet et bånd enten rundt om navnet, eller under, og så en lille fugl skråt oppe over det sidste bogstav, som så holder det i næbet, så er der mulighed for endnu et navn hvis der en gang kommer et barn til.

Men, hvis nogle af jer har nogle andre gode ideer, så tager jeg imod dem med kyshånd

Knus Nanna
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Lotus86

Arrrg tøser, der må da være bare én af jer der ligger inde med en sød krativ idé eller to

Anmeld

22. august 2012

Leneur

Lotus86 skriver:

Arrrg tøser, der må da være bare én af jer der ligger inde med en sød krativ idé eller to

Evt. hans fødsels- dato, - blomst og - sten.

Anmeld

22. august 2012

FruK

Jeg kan godt lide, at den er så enkel - men det er jo en smagssag.

Hvis du får flere børn, skal der så ikke være plads til dem også? -Det ville jeg have i mine tanker. Også i forhold til, hvis du får lavet mere på den.

Anmeld

22. august 2012

Lotus86

Leneur skriver:

Evt. hans fødsels- dato, - blomst og - sten.

Tak for svar Hvad mener du med sten?

Anmeld

22. august 2012

Lotus86

FruK skriver:

Jeg kan godt lide, at den er så enkel - men det er jo en smagssag.

Hvis du får flere børn, skal der så ikke være plads til dem også? -Det ville jeg have i mine tanker. Også i forhold til, hvis du får lavet mere på den.

Tak for dit svar

Som jeg også har skrevet, så skal der være plads til endnu et navn, så det er med i mine tanker Det skal ikke være noget vildt og voldsomt, men jeg bryder mig bare ikke om den som den er nu.

Anmeld

22. august 2012

Leneur

Lotus86 skriver:

Tak for svar Hvad mener du med sten?

En ædelsten, som er hans fødselsten og også har en betydning

Anmeld

22. august 2012

TeamRocket

Jeg synes den er flot og enkel, synes tit at store tusser får kvinder til at se 'tykke' ud- min veninde har en kæmpe en op af armen to navne + en masse blomster og krims krams og det ser jo seriøst ud som om den arm er dobbelt så stor som den arm uden tus på.

Nå men hvad med lidt 'spil' steger, prikker, stjerner/hjerter og måske en sovebamse der ligger op af navnet og så stadig er holdt i fine og enkle vendinger?

Anmeld

22. august 2012

Lotus86

Leneur skriver:

En ædelsten, som er hans fødselsten og også har en betydning

Det var da en sød idé, ved du hvor man kan undersøge, hvilken sten, der er ens fødselssten?

Anmeld

22. august 2012

Lotus86

TeamRocket skriver:

Jeg synes den er flot og enkel, synes tit at store tusser får kvinder til at se 'tykke' ud- min veninde har en kæmpe en op af armen to navne + en masse blomster og krims krams og det ser jo seriøst ud som om den arm er dobbelt så stor som den arm uden tus på.

Nå men hvad med lidt 'spil' steger, prikker, stjerner/hjerter og måske en sovebamse der ligger op af navnet og så stadig er holdt i fine og enkle vendinger?

Tak

Jeg giver dig helt ret, jeg bryder mig heller ikke om, når det er for stort, så det skal det slet ikke være, og slet ikke på armen, vil bare gerne have at der er et eller andet, så den ikke står helt alene.

Havde overvejet noget stjernestøv an art, bare en masse små bitter stjerner, som omkredser den lidt, men ved det ikke helt, skal ikke risikere at jeg bliver mindre glad for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.