Babymesse i Øksnehallen 15-16 oktober 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. august 2012

M&N

Hvem skal afsted?

Og nogle der har været afsted i April? Er nysgerrig over hvor meget man egentlig sparer på fx. en barnevogn? Jeg ved BabySam kommer derud og Emmaljunga fx. er der som én af deres vogne.

Vi er jo interesseret i at købe 2011/2012 modellen men hvor meget sparer du på messen end hvis du købte en nede i butikken?

Kom gerne med erfaring med alle mulige andre mærker og hvor meget DU har sparet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

BabyMus

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvem skal afsted?

Og nogle der har været afsted i April? Er nysgerrig over hvor meget man egentlig sparer på fx. en barnevogn? Jeg ved BabySam kommer derud og Emmaljunga fx. er der som én af deres vogne.

Vi er jo interesseret i at købe 2011/2012 modellen men hvor meget sparer du på messen end hvis du købte en nede i butikken?

Kom gerne med erfaring med alle mulige andre mærker og hvor meget DU har sparet.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, men ville bare lige sige, at jeg lige gik ind på hjemmesiden for at se, og der står altså d. 13. og 14. oktober - bare så du eller andre ikke går forgæves, hvis man havde regnet med det var den anden dato.

Anmeld

22. august 2012

M&N

Hov ja, ups

Anmeld

22. august 2012

Nadia&Daniel

Fejl..

Jeg skal i hvert fald afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.