Graviditet og nupo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.705 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. august 2012

M&N

Hej har lige et spørgsmål..

Jeg er gravid 13+1 og jeg har så meget madlede, kvalme og opkast.. At jeg ingenting kan få ned IGEN. Jeg supplere dagen med nupo altså kun nupo barene og så normalt mad (af hvad jeg kan få ned) spiser max 2-3 om dagen. (ligesom slik )

Men så kom jeg lige i tanke om det er et slankeprodukt og jeg har ingen tendens til at ville tabe mig, OVERHOVEDET, sad bare og læste da der står at man skal undgå nupo for gravide og ammende kun i samråd med lægen.

Spiser dem kun fordi jeg synes de smager godt... Det er ikke hver dag men en gang i mellem, havde bare sådan lyst idag og igår. 

Jeg skal jo ikke tabe mig -hvad så?

Altså jeg tænkte bare der er jo en masse vitaminer osv i, men læste bare på mm, at hvis man taber sig udgiver det de der giftstoffer i fedtet og ned i moderkagen.

Men før jeg spiste nupo bar tabte jeg mig 4 kg fordi jeg kastede så meget op. 

Det handler kun om max 2-3 om dagen.

Hvad skal jeg gøre? Stoppe helt eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

serinasmor

hmmm .. 

Jeg tror umiddelbart de mener man skal kontakte lægen inden man begynder at benytte nupo som slankeprodukt ... men det er jo ikke det du har gang i  

Når det er som tilskudskost (og du også husker at spise normal mad) tror jeg på ingen måde der er grund til bekymring ..

Anmeld

22. august 2012

M&N

serinasmor skriver:

hmmm .. 

Jeg tror umiddelbart de mener man skal kontakte lægen inden man begynder at benytte nupo som slankeprodukt ... men det er jo ikke det du har gang i  

Når det er som tilskudskost (og du også husker at spise normal mad) tror jeg på ingen måde der er grund til bekymring ..

Ja det er lige netop det jeg tænkte.

Jeg vil jo netop ikke tabe mig og det gør jeg jo vel heller ikke hvis jeg spiser normal mad som jeg plejer... ?

Tænkte bare at det ville være sundere "slik" og elsker nupobarene men det er jo til vægttab og så bekymrede jeg mig lige lidt.

Tak for svar.. 

Anmeld

22. august 2012

M&N

Op?

Anmeld

22. august 2012

Line8700

Kunne en musli bar ikke gøre det godt for en nupo bar evt? Tænker bare, ligesom du selv siger, at det jo er et slankeprodukt. Og selvom det ikke er din intention at slanke dig, må et nupo produkt jo gøre et eller andet alligevel?? Ved det ikke. Ville nok snakke med lægen om det.

herfra

Anmeld

22. august 2012

M&N

Line8700 skriver:

Kunne en musli bar ikke gøre det godt for en nupo bar evt? Tænker bare, ligesom du selv siger, at det jo er et slankeprodukt. Og selvom det ikke er din intention at slanke dig, må et nupo produkt jo gøre et eller andet alligevel?? Ved det ikke. Ville nok snakke med lægen om det.

herfra

Har spist 3 idag  

Tror den jeg lige har spist bliver den sidste.. Kan slet ikke styrer mig egentlig, de smager SÅ godt.

Så vil jeg hellere spise noget andet end et slankeprodukt, og nemlig, det kan vel gøre et eller andet..

Så stopper jeg hellere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.