Sigtet for at tvinge 3-årige til slåskamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. august 2012

Frk. Himmelblå

Har netop læst om ansatte i en daycare, som er sigtede for at lave en slags fight club for de små drenge! Synes virkelig, det er sygt, og man må i den grad undres over, hvad der i alverden er gået galt oppe i hovederne på de kvinder??!!

3-årige tvinges til at slås 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

.....

Frk. Himmelblå skriver:

Har netop læst om ansatte i en daycare, som er sigtede for at lave en slags fight club for de små drenge! Synes virkelig, det er sygt, og man må i den grad undres over, hvad der i alverden er gået galt oppe i hovederne på de kvinder??!!

Anmeld

22. august 2012

ESV

Frk. Himmelblå skriver:

OMG
Det er jo vanvittigt......

Anmeld

22. august 2012

Benjamins'mor

Omg!
Magen til uansvarlige pædegoger.

Anmeld

22. august 2012

Frk. Himmelblå

Strawberry skriver:

Det er godt nok trist, at mennesker kan være så følelsesmæssigt afstumpede. Man tænker med gru på, hvad de voksne kvinder selv er vokset op med...?

Anmeld

22. august 2012

Frk. Himmelblå

Benjamins'mor skriver:

Omg!
Magen til uansvarlige pædegoger.

Ja, jeg tvivler nu på, at der er tale om fagfolk her. Men voksne er de da...

Anmeld

22. august 2012

HeXeri

Alt kan ske i Guds eget land. Åbenbart..

Som Europæer griner vi ofte af dem, synes dog deres kultur er begyndt at skride endda meget ud. Jeg kan ikke lade være med at tænke lidt over debatten omkring hele deres uddannelsessystem. At der var elever der ikke kunne finde deres egen stat på et verdenskort... Jeg synes ofte afstumpet adfærd og dårlig uddannelse hører sammen.

Jeg havde flegnet skråt hvis jeg fandt drengen på den måde

Anmeld

22. august 2012

gædde/gitte

Frk. Himmelblå skriver:

??........... ligesom karate? eller??.............

Anmeld

22. august 2012

Linsi

hva fanden sker der

Anmeld

22. august 2012

.....

Frk. Himmelblå skriver:

Det er godt nok trist, at mennesker kan være så følelsesmæssigt afstumpede. Man tænker med gru på, hvad de voksne kvinder selv er vokset op med...?

Ja præcis . Jeg tænker at med en normal opvækst, bliver du næppe sådan en som opfodrer børn til slåskampe , det håber jeg hvertfald ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.