Spørgsmål til madlog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. august 2012

Chewy

Hej piger,

Kan se mange herinde bruger madlog. Det har inspireret mig til også at prøve det. Vil gerne tabe 5-7 kg. Har virkelig brug for et overblik over, hvor meget jeg kan spise og stadig tabe mig og indtil videre synes madlog er super

Jeg har prøvet vægtvogterne før med super effekt. Der var grøntsager og de fleste frugter gratis kalorier. Men på madlog kan jeg se den tæller gullerødder osv med i KJ. Kan det passe at sådan nogle ting skal tælles med? Jeg mener, så kan man jo tilsidst ikke spise ret meget, når selv de super sunde ting tæller med

Jeg hedder Nicolajsmor derinde, hvis nogen vil invitere mig til baby.dk gruppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Bassemor<3

Det er fordi, at selvom det er sunde ting man spiser, så bruger kroppen stadigvæk energi på at forbrænde det man indtager, og mens kroppen forbrænder det, forbrænder den ikke fedt

Anmeld

22. august 2012

Chewy

Bassemor<3 skriver:

Det er fordi, at selvom det er sunde ting man spiser, så bruger kroppen stadigvæk energi på at forbrænde det man indtager, og mens kroppen forbrænder det, forbrænder den ikke fedt

Ej nå, det vidste jeg slet ikke. Troede det var godt at snacke på sunde ting som gulerødder etc. for at holde stofskiftet oppe. Men det er det måske ikke?

Anmeld

22. august 2012

Bassemor<3

Chewy skriver:

Ej nå, det vidste jeg slet ikke. Troede det var godt at snacke på sunde ting som gulerødder etc. for at holde stofskiftet oppe. Men det er det måske ikke?

Joo det er det helt sikkert ! Det at de tæller kcal/KJ også betyder ikke at man tager på af at spise det, men kroppen bruger energi på at forbrænde det !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.