Underligt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. august 2012

livhemdrup

Godmorgen. 

Har lige et underligt spørgsmål. Jeg skal til nf og skal medbringe en morgen urin prøve men skal først være der kl 13.20 og jeg står op kl 6 skal urin prøve stå i køleskab fra morgen til jeg skal afsted? Nogen der ved det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

samantha1986

livhemdrup skriver:

Godmorgen. 

Har lige et underligt spørgsmål. Jeg skal til nf og skal medbringe en morgen urin prøve men skal først være der kl 13.20 og jeg står op kl 6 skal urin prøve stå i køleskab fra morgen til jeg skal afsted? Nogen der ved det. 

Når jeg skulle til jm så puttede jeg den i køleskabet. Men endte til sidst med at lave den før jeg skulle afsted. For en gang blev jeg nemlig tilbudt lave den mens jeg var hos hende. Så tænkte at det ikke behøvede være en fra om morgen. 

Anmeld

22. august 2012

2babygirls

livhemdrup skriver:

Godmorgen. 

Mine har stået i køleskabet.. Suuuuper lækkert haha

Anmeld

22. august 2012

Aabye

livhemdrup skriver:

Godmorgen. 

Skal du medbringe en urin prøve til NF scanningen? Det har jeg aldrig hørt om at man skulle.. De to gange jeg har været til NF har jeg fået at vide at min blære skulle være fyldt...

Men ja en evt urin prøve skal stå på køl

Anmeld

22. august 2012

livhemdrup

samantha1986 skriver:

Når jeg skulle til jm så puttede jeg den i køleskabet. Men endte til sidst med at lave den før jeg skulle afsted. For en gang blev jeg nemlig tilbudt lave den mens jeg var hos hende. Så tænkte at det ikke behøvede være en fra om morgen. 

Ok de skriver nemlig bare det skal være morgen og så tænkte jeg lige ad hvis den skal stå ude så mange timer. 

Anmeld

22. august 2012

livhemdrup

Line - med Bobben skriver:

Skal du medbringe en urin prøve til NF scanningen? Det har jeg aldrig hørt om at man skulle.. De to gange jeg har været til NF har jeg fået at vide at min blære skulle være fyldt...

Men ja en evt urin prøve skal stå på køl

Jeg har heller aldrig haft en med men det skal jeg denne gang. Vildt underligt. Det lige som det med jm når jeg går i fødsel skal jeg ringe til hende så kommer hun hen på sygehuset det har jeg heller aldrig prøvet før

Anmeld

22. august 2012

Aabye

livhemdrup skriver:

Jeg har heller aldrig haft en med men det skal jeg denne gang. Vildt underligt. Det lige som det med jm når jeg går i fødsel skal jeg ringe til hende så kommer hun hen på sygehuset det har jeg heller aldrig prøvet før

Fedt nok at din konsultations jordemoder er hende der er med til din fødsel.. Hvis du vel og mærket er glad for hende.. Jeg hååååååber ikke at min konsultations jdm har vagt på fødegangen når jeg går i fødsel.. Og hvis hun har, håber jeg IKKE at hun tager mig.. Er godt nok ikke for glad ved hende da -_-'

Anmeld

22. august 2012

livhemdrup

Line - med Bobben skriver:

Fedt nok at din konsultations jordemoder er hende der er med til din fødsel.. Hvis du vel og mærket er glad for hende.. Jeg hååååååber ikke at min konsultations jdm har vagt på fødegangen når jeg går i fødsel.. Og hvis hun har, håber jeg IKKE at hun tager mig.. Er godt nok ikke for glad ved hende da -_-'

Har ik mødt hende endnu så nu må vi se men syns det meget smart så er det da et ansigt man kender

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.