Venter stadig på Baby box samt puslepude!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. august 2012

MorDk

Hold nu op jeg har ventet længe nu!

Har været forbi BabySam i Lyngby MANGE gange nu. Har bestilt en puslepude (Basic) hjem og hver gang siger de at det ikke er kommet med ordren! Det samme med den skide BabyBox... Har godt nok ventet længe nu! Gad vide om vi når at få det inden lillepigens ankomst?

Andre der har oplevet at skulle vente SÅ længe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Har været forbi BabySam i Lyngby MANGE gange nu. Har bestilt en puslepude (Basic) hjem og hver gang siger de at det ikke er kommet med ordren! Det samme med den skide BabyBox... Har godt nok ventet længe nu! Gad vide om vi når at få det inden lillepigens ankomst?

Altså mener man først kan hente babyboxen 3 uger før termin eller sådan noget ..

Men ja , det er virkelig dårlig service i babysam .. Derfor handler jeg der aldrig .. 

Anmeld

22. august 2012

MyLove E

MorDk skriver:

Ej hvor træls. Det lyder da mærkelig hvis det bare er en alm puslepude :-)

Håber snart du får den:-)

Anmeld

22. august 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

BabySam Lyngby har altid været lidt meget mere langsom end alle andre butikker.. Jeg støtter helst Kære Børn, dog er jeg glad for BabySam's body'er..

Anmeld

22. august 2012

MorDk

morethanperfect skriver:

Altså mener man først kan hente babyboxen 3 uger før termin eller sådan noget ..

Men ja , det er virkelig dårlig service i babysam .. Derfor handler jeg der aldrig .. 

Nej vi fik af vide man bare kan hente dem... ??? Hmm.... de står nemlig nede i butikken. Så tager man dem selv og går hen og viser email. MEN der er aldrig nogle dernede...  Men går jo ik glip af noget tænker jeg... og desuden så tager vi kun den skide spand med fordi den er gratis... LUGTFRI er den jo langt fra må vi jo konstaterer...!!!

Anmeld

22. august 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Nej vi fik af vide man bare kan hente dem... ??? Hmm.... de står nemlig nede i butikken. Så tager man dem selv og går hen og viser email. MEN der er aldrig nogle dernede...  Men går jo ik glip af noget tænker jeg... og desuden så tager vi kun den skide spand med fordi den er gratis... LUGTFRI er den jo langt fra må vi jo konstaterer...!!!

Nå , i vores kan man kun hente den 3 uger før termin 

Hæhæ .. Jeg tager også kun spanden fordi den er gratis

Anmeld

22. august 2012

banditten2011

MorDk skriver:

det var godt nok langtid, tror jeg havde besøgt en anden babysam så...

de har dem altid i babysam valby 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.