hvordan gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. august 2012

henh01

Hvordan taber I jer?

Jeg er endelig nået dertil hvor jeg gerne vil i gang igen her efter sommeren hvor der er røget 2 af de tabte kg på
Jeg kan bare ikke helt overskue på en hvilken måde. Jeg har tabt mig sammenlagt 14 kg over 1,5 år - primært ved nupo som erstatning til morgen - og mellem måltider. Og dyrket rigtig meget motion.

Nu står jeg med en gammel skade i min ankel der er i gang med at blive undersøgt og kan derfor ikke dyrke den samme form for motion længere
Nupo var et godt slankemiddel for mig, da jeg fik mæthedsfornemmelse osv, men jeg synes efterhånden det er alt for dyrt at betale 15-20 kr per måltid når det drejer sig om min 3 måltider i døgnet.

Overvejer dukan kuren, men jeg har svært ved at finde opskrifter på morgenmad.
I dag står den på 1 skive rugbrød, 1 skive magert ost med peberfrugt på og 1 æg til.

Hvordan gør I andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Holbæktrunten

henh01 skriver:

Hvordan taber I jer?

Jeg er endelig nået dertil hvor jeg gerne vil i gang igen her efter sommeren hvor der er røget 2 af de tabte kg på
Jeg kan bare ikke helt overskue på en hvilken måde. Jeg har tabt mig sammenlagt 14 kg over 1,5 år - primært ved nupo som erstatning til morgen - og mellem måltider. Og dyrket rigtig meget motion.

Nu står jeg med en gammel skade i min ankel der er i gang med at blive undersøgt og kan derfor ikke dyrke den samme form for motion længere
Nupo var et godt slankemiddel for mig, da jeg fik mæthedsfornemmelse osv, men jeg synes efterhånden det er alt for dyrt at betale 15-20 kr per måltid når det drejer sig om min 3 måltider i døgnet.

Overvejer dukan kuren, men jeg har svært ved at finde opskrifter på morgenmad.
I dag står den på 1 skive rugbrød, 1 skive magert ost med peberfrugt på og 1 æg til.

Hvordan gør I andre?

Jeg bruger madlog.dk (kan ikke ha det der nupo), og dyrker også motion for at kunne spise et normalt aftensmåltid med familien (og lidt slik )

Det virker indtil videre ok her, har smidt 3,2 af de 12 kg der skal til at være "normalvægtig", på 2,5 uge...

Anmeld

22. august 2012

Benjamins'mor

Pt. er jeg igang med en suppekur hvor jeg kun spiser suppen og grøntsager og frugt.
Så cykler jeg og går ture.

Anmeld

22. august 2012

Kloster

Jeg er på www.vaegtab.nu

Det er ligesom madlog, bare det er gratis. Det er nemt og overskueligt. Også er det en fantastisk app til smartfonen.

Det andler jo "bare" om at spise det rette mad, der giver velvære, mæthed og ikke for mange kcal. Og det synes jeg, det at kende kcal gør for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.