Hej...
Ja, vi har fejlet...vi har undladt at tage lillepigens flaske i god tid, og nu er den helt gal
Hun får en flaske med mælk i kl 19.30 , når hun bliver puttet, og hvis det så bare var det, så ville det jo være luksus!! Men for tiden vågner hun op, dybt ulykkelig, maaaaange gange i løbet af natten og skriger efter en flaske
Hun tager ike sut og sutter ikke tommel, så flasken er hendes trøst... Jeg ved UDMÆRKET godt at det er SÅÅÅ forkert at give hende flaske flere gange om natten, men med fuldtidsarbejde og andre børn at tage hensyn til, så gør man nærmest alt for at få lidt ro
Men det holder ikke længere...vi er udkørte, og hendes søvn bliver også afbrudt alt for mange gange!! Hendes ble er altid gennemblødt om morgenen, hvis ikke vi altså allerede har skiftet den en gang om natten
What to do?? Hun har er meget iltert temperament, og har det med at slå hovedet i gulvet eller væggen, hvis hun bliver frustreret
Hvis jeg tilbød hende en kop vand om natten i stedet for, ville hun gå fuldstændig bananas
ØV!!
Vores datter ER en meget dejlig, sød og kærlig pige, og i dagplejen lægger hun sig fint i vognen for at sove UDEN flaske, men altså....
Hver gang man har besluttet at NU tager vi kampen, så er der alle mulige undskyldninger for ikke at gøre det.....det er jo mega hårdt at høre hende græde, og de andre børn bliver holdt vågne af det...
Er er nogle gode råd derude??? Jeg er fuldstændig lost lige nu...
Anmeld