Nogen der ser Børnehospitalet på kanal 4?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.657 visninger
27 svar
0 synes godt om
21. august 2012

tarkoflen

Åhh det er da ikke til at bære at se på! Lille Michael har ikke haft besøg i 15 dage på neonatalafdelingen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Anette&Sophia

tarkoflen skriver:

Åhh det er da ikke til at bære at se på! Lille Michael har ikke haft besøg i 15 dage på neonatalafdelingen

har hans forældre ikke været der i 15 dage?!?!

Anmeld

21. august 2012

Princesspigen

tarkoflen skriver:

forstår ikke en mor kan blive væk så længe fra sin lille baby og slet ikke i så svær en tid

Anmeld

21. august 2012

skoust

tarkoflen skriver:

jeg kan slet ikke forstå moren de siger hun bor 22 km væk.. men hvis det var mit barn og jeg boede 500 km væk eller mere så ville jeg besøge det hver dag!

Anmeld

21. august 2012

tarkoflen

Anette&Sophia skriver:

har hans forældre ikke været der i 15 dage?!?!

Nej forældrene kommer ikke de fik fat i moren i sidste øjeblik, til at hun kunne give samtykke til en hjerteoperation, men så blev hun væk igen.... Hun har andre børn og bor 22 km væk, og magter tydeligvis ikke opgaven

Anmeld

21. august 2012

tarkoflen

Princesspigen skriver:

forstår ikke en mor kan blive væk så længe fra sin lille baby og slet ikke i så svær en tid

Jeg må også indrømme, at jeg er noget rystet, og det virker ikke til, at det er første gang det er sket, at spædbørn ikke får besøg af deres forældre og ham her er jo ikke engang lille bitte og i helt så overhængende fare for at dø, som nogle af de andre... Kunne måske forstå, at man som chokreaktion ikke lige kunne overskue, at knytte sig til et barn, der havde meget stor risiko for at dø fra en... Ja og så alligevel ikke, men hvis vi nu siger, at man er meget recursesvag eller noget.... Puha jeg synes det er slemt at se!

Anmeld

21. august 2012

Anette&Sophia

tarkoflen skriver:

Nej forældrene kommer ikke de fik fat i moren i sidste øjeblik, til at hun kunne give samtykke til en hjerteoperation, men så blev hun væk igen.... Hun har andre børn og bor 22 km væk, og magter tydeligvis ikke opgaven

ej!  
mit hjerte græder!

Anmeld

21. august 2012

tarkoflen

skoust skriver:

jeg kan slet ikke forstå moren de siger hun bor 22 km væk.. men hvis det var mit barn og jeg boede 500 km væk eller mere så ville jeg besøge det hver dag!

Det er så forfærdeligt at se sådan et lille menneske blive svigtet på den måde og nej jeg tror heller ikke jeg ville vige fra den seng... Man kan jo nok blive nødt til det for at sove, men føj hvor ville det være svært!

Anmeld

21. august 2012

Princesspigen

tarkoflen skriver:

Jeg må også indrømme, at jeg er noget rystet, og det virker ikke til, at det er første gang det er sket, at spædbørn ikke får besøg af deres forældre og ham her er jo ikke engang lille bitte og i helt så overhængende fare for at dø, som nogle af de andre... Kunne måske forstå, at man som chokreaktion ikke lige kunne overskue, at knytte sig til et barn, der havde meget stor risiko for at dø fra en... Ja og så alligevel ikke, men hvis vi nu siger, at man er meget recursesvag eller noget.... Puha jeg synes det er slemt at se!

ja det er ihværtifal lidt hårdt at se  men alligevel så spændende at man sidder klistret til skærmen

Anmeld

21. august 2012

tarkoflen

Anette&Sophia skriver:

ej!  
mit hjerte græder!

Det er så frygteligt det svigt den lille dreng bliver udsat for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.