første jm besøg veloverstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. august 2012

Missq4

så er første jm vel overståret jeg var så heldig at få to klistemærker med telefon nr på hehe sikke en gang spil af tid det enste jeg fik ud af det var at min jm fortale at de har en jm som er super inden for ammening og at man har mulighed for at for en tid ved hende så man kan få gode råd om ammening så det fik jeg så det er jeg spændt på. men ellers var hun tilfreds med at min vægt (har taget 1,1 kg på) og at min livmor sad som den skulle så det er dejligt

(jeg er lidt skuffet over at vi ikke skulle høre lille pigen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

2babygirls

Missq4 skriver:

så er første jm vel overståret jeg var så heldig at få to klistemærker med telefon nr på hehe sikke en gang spil af tid det enste jeg fik ud af det var at min jm fortale at de har en jm som er super inden for ammening og at man har mulighed for at for en tid ved hende så man kan få gode råd om ammening så det fik jeg så det er jeg spændt på. men ellers var hun tilfreds med at min vægt (har taget 1,1 kg på) og at min livmor sad som den skulle så det er dejligt

Hehe... syntes heller ikke besøgene var sindsoprivende ved sidste graviditet. Men det er nu rart lige at blive tjekket.

Anmeld

22. august 2012

FruK

Ja, første gang er mest en omgang snak.
Min jordemoder havde endda ferie, så hende har jeg ikke mødt endnu.

De næste gange er der så vidt jeg husker lidt undersøgelse i det - og så forhåbentlig hjertelyd.

Men din har da undersøgt dig lidt, hvis hun har tjekket din livmoder? Vi snakkede kun, da vi var afsted.

Anmeld

22. august 2012

Missq4

FruK skriver:

Ja, første gang er mest en omgang snak.
Min jordemoder havde endda ferie, så hende har jeg ikke mødt endnu.

De næste gange er der så vidt jeg husker lidt undersøgelse i det - og så forhåbentlig hjertelyd.

Men din har da undersøgt dig lidt, hvis hun har tjekket din livmoder? Vi snakkede kun, da vi var afsted.

jo hun mærkede lige på min mave for at se om den havde den rigtig str og det var den så jo lidt tjæk var der  ville bre gerne ha hørt baby også men det må de ikke før efter uge 20 da de ikke må sende til extra scanninge hvis de ikke finder hjertelyd enligt noget underligt noget man det er vel fordi der skal spares

Anmeld

23. august 2012

FruK

Missq4 skriver:

jo hun mærkede lige på min mave for at se om den havde den rigtig str og det var den så jo lidt tjæk var der  ville bre gerne ha hørt baby også men det må de ikke før efter uge 20 da de ikke må sende til extra scanninge hvis de ikke finder hjertelyd enligt noget underligt noget man det er vel fordi der skal spares

Ja, og så tror jeg måske også at det er for ikke at bekymre folk unødigt - fordi de risikerer ikke at kunne finde hjertelyden.

Anmeld

23. august 2012

LHS

Missq4 skriver:

Jeg var til JM allerede i uge 14 og var også lidt skuffet over alt det snak. Men jeg fik både hørt hjertelyd og mærket på. Mht. hjertelyd fortalte hun dog at vi ikke skulle være urolige hvis hun ikke kunne finde det, men det kom med det samme hun lagde det på min mave  Men håber at det bliver "sjovere" de næste gange 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.