hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg er lige Ano da det her er død pinligt .
Men mine skamlæber er vokset så meget at det næsten er som at have en tennisbold imellem benene .
Jeg er kun 30+.
Er der nogen af jer andre som har oplevede det , og hvorfor gør de det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Jeg er lige Ano da det her er død pinligt .
Men mine skamlæber er vokset så meget at det næsten er som at have en tennisbold imellem benene .
Jeg er kun 30+.
Er der nogen af jer andre som har oplevede det , og hvorfor gør de det ??

mine skamlæber er os hævet voldsom men om de er som tennis boldte ved jeg nu ikke..

det er noget der generer mig meget og gør  jeg har det skidt med min krop især hvis vi skal have sex kæresten og jeg..

hvorfor de gør det er jeg ikke helt sikker på men har den opfattelse at det er normalt at det sker..

hos mig startede det tideligt men har været lidt værre på det sidste og jeg er 32+4 idag

Anmeld

21. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

mine skamlæber er os hævet voldsom men om de er som tennis boldte ved jeg nu ikke..

det er noget der generer mig meget og gør  jeg har det skidt med min krop især hvis vi skal have sex kæresten og jeg..

hvorfor de gør det er jeg ikke helt sikker på men har den opfattelse at det er normalt at det sker..

hos mig startede det tideligt men har været lidt værre på det sidste og jeg er 32+4 idag

Tennis bolde er måske os overdrivelse . MEn store er de ..

OG ja det er os virkelig svært for mig .. og er da dejligt man ikke er ene om det , men nøj hvor er det øv og grimt .

Anmeld

21. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Tennis bolde er måske os overdrivelse . MEn store er de ..

OG ja det er os virkelig svært for mig .. og er da dejligt man ikke er ene om det , men nøj hvor er det øv og grimt .

kan kun give dig ret

og bliver især øm efter sex  men vil jo alligevel ikke undvære helt.. det gør bare at sex ikke bliver så tit ihværtifal..

desuden køber jeg gerne blødt wc papier da jeg syndes det er generende med ømme kønslæber og stift papir

Anmeld

22. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

kan kun give dig ret

og bliver især øm efter sex  men vil jo alligevel ikke undvære helt.. det gør bare at sex ikke bliver så tit ihværtifal..

desuden køber jeg gerne blødt wc papier da jeg syndes det er generende med ømme kønslæber og stift papir

Her bruges der kun 4 lags toiletpapir . så det er vidst så blødt som det overhovedet kan blive ..

Men nej sex det gider ejg så heller ikk lige såå ofte ..

Anmeld

22. august 2012

Schonert

Noget med at baby kan ligge/trykke på nogen blodbaner, og så det derfor de hæver.

Fik jeg a vide da mine var det, gik over igen efter nogen dage.

Anmeld

22. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Her bruges der kun 4 lags toiletpapir . så det er vidst så blødt som det overhovedet kan blive ..

Men nej sex det gider ejg så heller ikk lige såå ofte ..

jeg prøver at have sex lidt tier nu da der ikke har været meget gang i sex livet de sidste 7 måneder, og der nok ikke er den store lyst og overskud når jeg har født..  

og har jo lysten til ham, så det er kun min egen forfængelighed der står i vejen for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.