Ny i martsgruppen (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

Anonym trådstarter

smsh skriver:

Velkommen Der er altid plads til en mere!

Tror faktisk lidt vi står i samme situation. Min kæreste og jeg har også været sammen i 5 år, 5½ år faktisk og vi venter også første barn. Har dog termin 5 marts, så jeg er 12+ 1 henne og skal til nf på fredag.

Men synes du ikke det er super spændende alt det der sker med kroppen? Det går jo vildt hurtigt!

Mange tak, det er rart at blive budt velkommen - det betyder bare vildt meget!

Dejligt at følges med en i en lignende livssituation. Hvor gammel er du og din kæreste? Er du under uddannelse eller i job?

Ej, hvor spændende med nf allerede fredag. Jeg venter spændt på brev fra sugehuset, glæder mig virkelig til at få datoen, så jeg kan begynde at tælle ned.. 

Jeg synes det er spændende alt det der SKAL ske, men må ærligt sige, at jeg endnu ikke mærker specielt meget til graviditeten - og kan heller intet se.. Har tabt 200 gram siden den positive test, så det er ikke fordi der (endnu) er de store kropslige forandringer..

Men jo, er ret overrasket over, hvor hurtigt tiden egentlig går, samtidig med at den snegler sig afsted.. Jeg synes det er vildt, at jeg allerede om 9 dage har gennemført 25% af graviditeten!

Synes du ikke det er vildt allerede at være i 2. trimester?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Sahara82

Anonym skriver:

Mange tak, det er rart at blive budt velkommen - det betyder bare vildt meget!

Dejligt at følges med en i en lignende livssituation. Hvor gammel er du og din kæreste? Er du under uddannelse eller i job?

Ej, hvor spændende med nf allerede fredag. Jeg venter spændt på brev fra sugehuset, glæder mig virkelig til at få datoen, så jeg kan begynde at tælle ned.. 

Jeg synes det er spændende alt det der SKAL ske, men må ærligt sige, at jeg endnu ikke mærker specielt meget til graviditeten - og kan heller intet se.. Har tabt 200 gram siden den positive test, så det er ikke fordi der (endnu) er de store kropslige forandringer..

Men jo, er ret overrasket over, hvor hurtigt tiden egentlig går, samtidig med at den snegler sig afsted.. Jeg synes det er vildt, at jeg allerede om 9 dage har gennemført 25% af graviditeten!

Synes du ikke det er vildt allerede at være i 2. trimester?

Ja det er godt nok at have nogle at spejle sig i Jeg bliver 23 imorgen og min kæreste er 30. Han er indehaver af en sportsbutik og jeg er under uddannelse. Har et år tilbage på lærerseminariet. Skønt at kunne se enden på det på det

Hvad med dig/jer?

Altså alle de kropslige forandringer skal nok komme. Lige pludseligt går det helt vildt hurtigt, og så er det slet ikke til at følge med. Bliver på en måde helt skræmt ved tanken om at under et halvt år kommer den lille til verden, og inden da skal jeg nå at vokse utroligt meget på meget kort tid. Der sker så meget på så kort en periode af ens liv.

Men synes det er SÅ fedt at være i andet trimester. Det har godt nok været en kæmpe milepæl. Når imorgen med nf så er overstået tror jeg at jeg kommer til at slappe meget mere af og nyde graviditeten rigtigt

Har du haft mange ligamentsmerter? De har til tider skræmt mig lidt, så glæder mig til at se om alt er iorden imorgen.

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

smsh skriver:

Ja det er godt nok at have nogle at spejle sig i Jeg bliver 23 imorgen og min kæreste er 30. Han er indehaver af en sportsbutik og jeg er under uddannelse. Har et år tilbage på lærerseminariet. Skønt at kunne se enden på det på det

Hvad med dig/jer?

Altså alle de kropslige forandringer skal nok komme. Lige pludseligt går det helt vildt hurtigt, og så er det slet ikke til at følge med. Bliver på en måde helt skræmt ved tanken om at under et halvt år kommer den lille til verden, og inden da skal jeg nå at vokse utroligt meget på meget kort tid. Der sker så meget på så kort en periode af ens liv.

Men synes det er SÅ fedt at være i andet trimester. Det har godt nok været en kæmpe milepæl. Når imorgen med nf så er overstået tror jeg at jeg kommer til at slappe meget mere af og nyde graviditeten rigtigt

Har du haft mange ligamentsmerter? De har til tider skræmt mig lidt, så glæder mig til at se om alt er iorden imorgen.

Stort tillykke med fødselsdagen, håber du havde en skøn dg!

Jeg er 23, og min kæreste bliver 25 til decmber. Jeg læser til sygeplejerske, og er færdig til januar. Min kæreste læser industriel medicin, og færdig om to år.

Ja, der er lidt fedt og ret skræmmende at kroppen skal forandres så meget - og at vi lige om lidt har en lille baby vi skal passe på.. FOR EVIGT! 

Håber din nf er veloverstået i dag!  Jeg glæder mig til at få datoen for min, da vi først offentliggører graviditeten derefter, og tror først det bliver virkeligt, når vi har set den lille spire. 

Hm, rimelig mange, men ikke vildt smertefulde. Men jeg bliver da bekymret for, om det gør "for" ondt, og om det er tegn på GUL eller lignende.. Men så længe jeg ikke bløder, og ikke har VILDT ondt, er vi jo nødt til at tro på, at alt er som det skal være..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.