Anonym skriver:
hej allesammen 
Min kæreste og jeg overvejer om vi ska ha nr 2. Vi har i forvejen en pige på et år.
Men jeg kan så ikk finde ud af om det måske mest er for min egen skyld at vi ska ha en mere.
kæresten har sagt at ligemeget hvad jeg beslutter står han 100% bag mig. dvs han vil gerne ha en mere men det er min beslutning om det skal være nu eller senere.
Problemet er så at vi har haft lidt knas i forholdet det sidste lange stykke tid, men det er da blevet bedre, dog ikk helt godt endnu.
Og så er der økonomien
Min kæreste er lærling og jeg er på kontanthjælp. så vi har ikke vildt mange penge.
Grunden til at vi er kommet til at snakke om en mere er at jeg sku være startet på min uddannelse her til aug men jeg kom desvære ikke ind på skolen pga for mange andsøgninger. Min datter er jo et år og hvis jeg ska ha min uddannelse først går der et år mere og så lige den tid det tar at blive gravid og jeg vil helst ikke ha at der skal være så mange år imellem mine børn. Og så vil jeg bare vilt gerne ha en baby mere.
Men er så bare egoistisk af mig eller? er det total ondsvagt at tænke på baby nu med dårlig økonomi og et forhold der knaser men samtidig et stort ønske fra begge parter om en mere?
Hva sys i piger? 
sorry det blev lidt langt og rodet 
uha, synes det er svært... på den ene side vil I det jo begge gerne, men er det ikke sådan at hvis man er for meget i tvivl skal man lade være?
Har du ikke mulighed for at komme ind på din udd. til februar? eller evt. tage nogle kurser indtil du kan starte?
Jeg synes det er vigtigt at få en udd. men kan godt forstå du ikke synes der skal være for længe imellem de to børn!
Jeg ville nok lige lade nogle måneder gå og så se hvad der sker. hvis du bliver gravid nu går der jo endnu længere tid før du kan starte udd., for så er du på barsel til studie start aug. 2010!
Synes du skal tage 2-3 måneder og virkelig tænke det igennem og undersøge alle muligheder - evt. lægge et budget når nu du er bekymret for pengene.
Så finder du ud af om du stadig ligeså gerne vil have baby, eller om du godt kan vente! så kan du også se hvordan det går med forholdet, og om ikke det bliver bedre!

Håber du kan bruge mit rod, selvom det også er langt og rodet

Knus
Anmeld