heej der ude.
jeg står i den trælse situration at mig om min kæreste er blever nødsaget til at flytte hjem til hans forældre, det er godt nok 4 mdr siden vi flyttede her hjem. prøblemmet er bare mine svigerforældre, de går jeg på nerverne, de roder i vores ting og tager hvad der passer dem, de lyver overfor os, og så råber og skriger de af hinaden, min svigermor har været flyttet og der var der nogen lunde styr på det, men nu er hun fandme flyttet ind igen, og hun er bare frygtelig!!!! idag spurte jeg hende om ikke hun snart syntes at hende og min svigerfar snart skulle betale nogle af alle de penge de har lånt af min kæreste, hvor på hun så begynder at komme med at hun da har betalt for ham siden han bleb født! ej okay bliv lige voksen.
det går mig bare så meget på alt det her hjemme, at jeg snart ikke kan passe mit job.
HELDIGVIS HAR VI FÅET LEJLIGHED FRA PÅ FREDAG!!
MEN.. alle vores ellers pakede flyttekasser er åbnet og taget noget ud af igen... bliver sindsyg.
er der nogen der har forslag til hvad jeg skal stille op med disse mennesker som forpester min verden lige pt..
jeg ved enlig ikke rigtig hvad jeg vil med ette indlæg men har bare brug for at komme ude med det!
Anmeld