Indfarvning af fondant?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.818 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. august 2012

Levi&LilysMor

Hej kære kagekoner 

Om ikke så længe skal jeg lave en kage til min søns 1 års fødselsdag og denne gang vil jeg selv lave fondant fra bunden i stedet for at købe, MEN hvilke farver skal jeg bruge til at farve fondant med? er der forskel og hvad er flottest? 

-Patricia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Dot D

LevisMor skriver:

Hej kære kagekoner 

Om ikke så længe skal jeg lave en kage til min søns 1 års fødselsdag og denne gang vil jeg selv lave fondant fra bunden i stedet for at købe, MEN hvilke farver skal jeg bruge til at farve fondant med? er der forskel og hvad er flottest? 

-Patricia

Du skal bruge pastafarve, de er meget drøje og giver flotte farver. Hvis du handler hos dinkage.dk, så får du gode og forholdsvis billige pastafarver

Anmeld

21. august 2012

Levi&LilysMor

Dot D skriver:

Du skal bruge pastafarve, de er meget drøje og giver flotte farver. Hvis du handler hos dinkage.dk, så får du gode og forholdsvis billige pastafarver

okay 

Nu spørger jeg måske dumt , men de farver man kan købe i rema, føtex alm. supermarkeder hvad er de egentlig?, for dem synes jeg ikke farver så godt, men bliver stribet i fondant..

Anmeld

21. august 2012

Dot D

LevisMor skriver:

okay 

Nu spørger jeg måske dumt , men de farver man kan købe i rema, føtex alm. supermarkeder hvad er de egentlig?, for dem synes jeg ikke farver så godt, men bliver stribet i fondant..

Det er frugtfarve, det er meget tyndt, da det mest er vand. Det kan ikke farve så kraftige farver, som pastafarver kan

Anmeld

21. august 2012

Levi&LilysMor

Dot D skriver:

Det er frugtfarve, det er meget tyndt, da det mest er vand. Det kan ikke farve så kraftige farver, som pastafarver kan

ahha, det er derfor det er så dårligt!!  blev altid irriteret når jeg brugte det. Nå men så vil jeg bestille pastafarver 

Anmeld

21. august 2012

Dot D

LevisMor skriver:

ahha, det er derfor det er så dårligt!!  blev altid irriteret når jeg brugte det. Nå men så vil jeg bestille pastafarver 

Det synes jeg lyder som en god idé.

Nu skal du så huske, at der skal meget mindre til at farve, når det er pastafarver, så lidt,LIDT, ad gangen

Anmeld

22. august 2012

Levi&LilysMor

Dot D skriver:

Det synes jeg lyder som en god idé.

Nu skal du så huske, at der skal meget mindre til at farve, når det er pastafarver, så lidt,LIDT, ad gangen

okay tak, det må jeg hellere huske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.