ville du melde dig til??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg bor i en mindre by på landet og her er ikke meget at lave. Jeg overvejer at oprette et baby/småbørn rytmikhold og gymanstikhold lørdag formiddag i et nærliggende forsamlingshus.
Til hverdag er jeg dagplejer så jeg mener godt jeg kan lave et fornuftigt hold.
Spørgsmålet er bare om nogen ville komme en lørdag formiddag. Selv ha jeg tit ville melde mig til de hold der er i en større by lidt herfra men det ligger altid lige fyraften og det er så svært at nå og dumt i forhold til aftensmaden/sengetiden. Derfor tænkte jeg selv på lørdag formiddag.
Men hvad siger du??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

twinny

Jeg synes det ville være et perfekt tidspunkt og jeg ville helt sikkert komme.

Her ligger det onsdag kl 17-18. og det er bare vildt dårligt tidspunkt for os, da de drengene er ved at være trætte og skal i bad osv.

Anmeld

21. august 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg bor i en mindre by på landet og her er ikke meget at lave. Jeg overvejer at oprette et baby/småbørn rytmikhold og gymanstikhold lørdag formiddag i et nærliggende forsamlingshus.
Til hverdag er jeg dagplejer så jeg mener godt jeg kan lave et fornuftigt hold.
Spørgsmålet er bare om nogen ville komme en lørdag formiddag. Selv ha jeg tit ville melde mig til de hold der er i en større by lidt herfra men det ligger altid lige fyraften og det er så svært at nå og dumt i forhold til aftensmaden/sengetiden. Derfor tænkte jeg selv på lørdag formiddag.
Men hvad siger du??

Jeg ville helt sikkert komme hvis det lå i weekenden - i hverdagene kan jeg ikke pga. jeg er sent hjemme fra arbejde 

Anmeld

21. august 2012

Troldemommi

Syntes det lyder som en super god ide :-)

Monica

Anmeld

21. august 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.

Jeg er anonym  fordi en af mine kolleger har en dagplejeforælder herinde og jeg vil ikke have at det slipper ud før jeg er klar.

Anmeld

21. august 2012

Ina33

Jeg kører selv forældre/barn gymnastik lørdag formiddag, og sidste år var der så stor tilslutning at jeg i år har valgt at lave to hold. Vi bor i en mindre by ligesom dig. Jeg er sikker på at der nok skal være opbakning til dit projekt.

Held og lykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.