Jeg vælger at være anonym da jeg er bange for at jeg engang har nævnt hvilket firma min kæreste arbejder ved, og dette her må ikke helt komme ud imellem de ansatte endnu..

Men sagen er den at i det firma min kæreste arbejder for er der to chefer (det er et familieforetagende), en dame og en mand, begge er de lidt oppe i årerne og tæt på pension faktisk, manden blev så igår sygemeldt med stress, og han vender ikke tilbage til firmaet overhovedet, da han så ender med at slå sig selv ihjel af at arbejde for meget..
min kæreste snakkede så med ham igår, og fik nogle fortrolige oplysninger afvide som ingen andre ansatte ved endnu, og heller ikke må få afvide endnu..
Disse oplysninger er desværre ikke gode for min kæreste, det viser sig nemlig at den chef der er tilbage nu har tænkt sig at fusionere firmaet med et andet firma i området, det firma de vil fusionere med er et min kæreste har arbejdet for før og han hverken kan eller vil arbejde for ham igen, det ender med at de kommer op at slås og det gavner ingen, men jeg forstår min kæreste for han var et svin at arbejde for..
Det vil så betyde han skal finde andet arbejde, og det eneste der er lige nu i hans branche vil betyde at han skal være væk søndag aften til fredag aften/lørdag morgen..

Dog åbnede der sig lige et kort sekund en mulighed for at han kunne blive hvor han var og så være sin egen chef med mulighed for ret stor ansvar og medbestemmelse i firmaet..
Efter den ene chef er gået ned med stress mangler der nemlig en på kontoret, og de er nødt til at finde en ny, for det område min kæreste arbejder med har den kvindelige chef ikke forstand på, han er derudover den eneste i firmaet der har været rundt i alle områderne i en sådan mængde at han ved præcis hvordan de forskellige afdelinger skal køres, så han ville passe perfekt til dette job, plus hans ryg ville have så meget bedre af det da den ikke er for god i forvejen.. Desværre mener den kvindelige chef bare at min kæreste er for ung, og at han dermed ikke vil kunne varetage dette job..

Det ville have været så god en mulighed for ham, det ville have gjort det hele meget bedre herhjemme, da han så kunne tjene så meget at jeg kunne gå hjemme indtil børnene skulle i skole, men det kommer jeg nok desværre aldrig til..
Nå men han ser tiden an og ser hvad der sker på hans arbejde, og ellers må han jo finde noget andet..

Derudover sidder jeg selv lige nu og ikke helt ved hvad jeg skal om en måned, hvilket piner mig rigtig meget..

Plus jeg højst sandsynligt er gravid igen (dog planlagt) men nu passer det bare slet ikke så godt som det gjorde da vi påbegyndte projekt baby for 5 måneder siden..

Det hele er noget rigtig skidt, og det må bare gerne snart vende igen..