Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Krydser alt hvad jeg kan!
Håber bebsen bliver inde i maven!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rosengreen skriver: Krydser alt hvad jeg kan! Håber bebsen bliver inde i maven!
Mange tak
MortilElias2010 skriver: Baby, bliv i maven
Baby, bliv i maven
mor:) skriver: Hej. Som nogen ved blødte jeg i uge 12. Jeg blev scannet på maven og den lille havde det fint. Man regnede med at det bare var en bristet blodkar. Lørdag aften begynder jeg at bløde igen. (uge 16) jeg bliver igen scannet på maven og den lille har det fint. Så jeg bliver sendt hjem igen. Natten til mandag vågner jeg med regelmæssige veer(hver 3.minut i 30sek.) jeg ringer til Hvidovre men får at vide at jeg skal ringe til lægevagten da jeg endnu ikke er tilknyttet fødegangen. (først i uge 20) lægevagten fortæller mig at de enten går i sig selv igen ellers er det tegn på spontan abort. Han fortæller mig også at der ikke er noget at gøre for at stoppe det så jeg må se tiden an. Veerne stopper omkring kl 13.00 men kommer desværre kraftigt tilbage ca. Kl 16.30. Vi tager til skadestuen og bliver indlagt. Veerne fortsætter og er meget smertefulde så jeg får noget morfin. Veerne stopper endelig omkring kl 00.15 og jeg får sovet. Det er nu tirsdag. Jeg et blevet undersøgt og baby har det fint, men min livmodethals har desværre åbent sig 3cm. Imorgen vil de sy mig for at lukke livmoderhalsen, men de garanterer ikke noget da det ikke er noget de plejer gøre så tidligt i forløbet. Mine veer er langsomt vendt tilbage. Kryds fingre for at baby vil holde sig inde i maven. Kh mor
Hej. Som nogen ved blødte jeg i uge 12. Jeg blev scannet på maven og den lille havde det fint. Man regnede med at det bare var en bristet blodkar. Lørdag aften begynder jeg at bløde igen. (uge 16) jeg bliver igen scannet på maven og den lille har det fint. Så jeg bliver sendt hjem igen. Natten til mandag vågner jeg med regelmæssige veer(hver 3.minut i 30sek.) jeg ringer til Hvidovre men får at vide at jeg skal ringe til lægevagten da jeg endnu ikke er tilknyttet fødegangen. (først i uge 20) lægevagten fortæller mig at de enten går i sig selv igen ellers er det tegn på spontan abort. Han fortæller mig også at der ikke er noget at gøre for at stoppe det så jeg må se tiden an. Veerne stopper omkring kl 13.00 men kommer desværre kraftigt tilbage ca. Kl 16.30. Vi tager til skadestuen og bliver indlagt. Veerne fortsætter og er meget smertefulde så jeg får noget morfin. Veerne stopper endelig omkring kl 00.15 og jeg får sovet. Det er nu tirsdag. Jeg et blevet undersøgt og baby har det fint, men min livmodethals har desværre åbent sig 3cm. Imorgen vil de sy mig for at lukke livmoderhalsen, men de garanterer ikke noget da det ikke er noget de plejer gøre så tidligt i forløbet. Mine veer er langsomt vendt tilbage. Kryds fingre for at baby vil holde sig inde i maven. Kh mor
Det lyder bestemt ikke som en rar omgang!
Krydser for at baby bliver hvor den skal
Sender dig mange varme tanker, og håber på en god update!
Krydser alt hvad jeg kan...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128