Kryds fingre for os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

Rosengreen

Krydser alt hvad jeg kan! 

Håber bebsen bliver inde i maven!   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rosengreen skriver:

Krydser alt hvad jeg kan! 

Håber bebsen bliver inde i maven!   

Mange tak

Anmeld

21. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MortilElias2010 skriver:

Baby, bliv i maven 

Mange tak

Anmeld

21. august 2012

MMOGM

mor:) skriver:

Hej. Som nogen ved blødte jeg i uge 12. Jeg blev scannet på maven og den lille havde det fint. Man regnede med at det bare var en bristet blodkar. Lørdag aften begynder jeg at bløde igen. (uge 16) jeg bliver igen scannet på maven og den lille har det fint. Så jeg bliver sendt hjem igen. Natten til mandag vågner jeg med regelmæssige veer(hver 3.minut i 30sek.) jeg ringer til Hvidovre men får at vide at jeg skal ringe til lægevagten da jeg endnu ikke er tilknyttet fødegangen. (først i uge 20) lægevagten fortæller mig at de enten går i sig selv igen ellers er det tegn på spontan abort. Han fortæller mig også at der ikke er noget at gøre for at stoppe det så jeg må se tiden an. Veerne stopper omkring kl 13.00 men kommer desværre kraftigt tilbage ca. Kl 16.30. Vi tager til skadestuen og bliver indlagt. Veerne fortsætter og er meget smertefulde så jeg får noget morfin. Veerne stopper endelig omkring kl 00.15 og jeg får sovet. Det er nu tirsdag. Jeg et blevet undersøgt og baby har det fint, men min livmodethals har desværre åbent sig 3cm. Imorgen vil de sy mig for at lukke livmoderhalsen, men de garanterer ikke noget da det ikke er noget de plejer gøre så tidligt i forløbet. Mine veer er langsomt vendt tilbage. Kryds fingre for at baby vil holde sig inde i maven. Kh mor

Det lyder bestemt ikke som en rar omgang! 

Krydser for at baby bliver hvor den skal 

Sender dig mange varme tanker, og håber på en god update! 

Anmeld

21. august 2012

tarkoflen

Puhh det lyder ikke rart! Jeg og sender gode tanker din vej

Anmeld

22. august 2012

Wish upon a star

Uha sikke da en voldsom omgang, håber alt er som det skal være og at veerne er gået i sig selv igen.

Anmeld

22. august 2012

M&N

22. august 2012

Frk-Lotusblomst

Hej. Som nogen ved blødte jeg i uge 12. Jeg blev scannet på maven og den lille havde det fint. Man regnede med at det bare var en bristet blodkar. Lørdag aften begynder jeg at bløde igen. (uge 16) jeg bliver igen scannet på maven og den lille har det fint. Så jeg bliver sendt hjem igen. Natten til mandag vågner jeg med regelmæssige veer(hver 3.minut i 30sek.) jeg ringer til Hvidovre men får at vide at jeg skal ringe til lægevagten da jeg endnu ikke er tilknyttet fødegangen. (først i uge 20) lægevagten fortæller mig at de enten går i sig selv igen ellers er det tegn på spontan abort. Han fortæller mig også at der ikke er noget at gøre for at stoppe det så jeg må se tiden an. Veerne stopper omkring kl 13.00 men kommer desværre kraftigt tilbage ca. Kl 16.30. Vi tager til skadestuen og bliver indlagt. Veerne fortsætter og er meget smertefulde så jeg får noget morfin. Veerne stopper endelig omkring kl 00.15 og jeg får sovet. Det er nu tirsdag. Jeg et blevet undersøgt og baby har det fint, men min livmodethals har desværre åbent sig 3cm. Imorgen vil de sy mig for at lukke livmoderhalsen, men de garanterer ikke noget da det ikke er noget de plejer gøre så tidligt i forløbet. Mine veer er langsomt vendt tilbage. Kryds fingre for at baby vil holde sig inde i maven. Kh mor

Jeg krydser virkelig alt hvad jeg kan!

Sikke dog en rutschebanetur i har været igennem det sidste stykke tid!

Anmeld

22. august 2012

Solstrålebørn

Krydser alt hvad jeg kan... 

Anmeld

22. august 2012

Viventerjer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.