Cosmo&Maia skriver:
Det har sikkert været oppe så mange før, men hvordan overbragte i nyheden om graviditeten til den kommende far ?
Jeg vil gerne have inspiration til en lidt hyggelig måde at fortælle ham nyheden (Forhåbentligt i denne weekend) 
Jeg testede positiv.. anede ikke hvad jeg skulle sige eller gøre. Så endte med at ringe til min søster og min barndomsveninde for gode råd og fortalte dem nyheden før min mand - fordi han først havde fri 4 timer senere og jeg trippede helt vildt. Jeg ringede så til ham og spurgte om han kunne komme tidligere hjem. Ja, et kvarter tidligere kunne han nok godt
og jeg trippede videre. Endte med at lægge graviditetstesten på køkkenbordet og bare vente på at han kom over til mig og han spurgte så: Hvad så med et glimt i øjet og så sagde jeg: Du skal være far! Forsigtigt. Vi havde talt om det, men egentligt først to år senere og han er sådan en type der gerne vil planlægge alt
Så vidste ikke rigtig hvordan han ville reagerer. Han blev ved med at sige: Er det rigtigt? Er det rigtigt? Skal jeg være far? Er det rigtigt? Og da det sank ind gik han ud i køkkenet, løftede armene i vejret og råbte: JEG SKAL VÆRE FAAAAAR! Og så græd vi
af glæde!
Anmeld