vil gerne bo i nyt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Jeg er mor til en pige på 13 mdr & bor også sammen med faderen til barnet. Men vi har overvejet af flytte. Jeg føler mig ikke hjemme i den bolig vi sidder i nu og kommer ikke til det. MEN - min mor synes vi skal vente med at flytte i forhold til dagpleje ovs, til lille trutten skal i børnehave?? hun siger det kan forvirre vores datter og det ville være synd... Er der hold i noget af det hun siger???????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

serinasmor

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

Jeg er mor til en pige på 13 mdr & bor også sammen med faderen til barnet. Men vi har overvejet af flytte. Jeg føler mig ikke hjemme i den bolig vi sidder i nu og kommer ikke til det. MEN - min mor synes vi skal vente med at flytte i forhold til dagpleje ovs, til lille trutten skal i børnehave?? hun siger det kan forvirre vores datter og det ville være synd... Er der hold i noget af det hun siger???????

jeg vil sige at det kommer an på hvor langt væk i har tænkt jer at flytte hen og om i behøver skifte dagplejer også  

det ville selvfølgelig være smart hvis i kan time det til at i skal flytte lige som hun skal i børnehave .. omvendt så sker der jo så på det tidspunkt i forvejen et meget stort skift i hendes liv - og hvem ved hvordan hun vil klare det  

vi er selv lige flyttet for at komme tættere på kærestens job .. serina er derfor skiftet fra dp til vs .. det er gået helt fint .. men jeg er spændt på om skiftet til børnehave om 1½-2 mdr vil gå ligeså fint .. det er aldrig rigtigt til at vide

Anmeld

21. august 2012

Chewy

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

Ville det nødvendigvis betyde hun skulle skifte dagpleje? I kan ikke finde noget andet i samme område?

Skifter hun dagpleje en gang vil jeg ikke mene, det ville forvirre. Jeg har en dreng i mødregruppen, som har været 7 forskellige steder pga fejl og diverse lort fra kommunen (med gæstepleje osv) og han har det super. Det har ikke været et problem for ham - kun forældrene. Ikke dermed sagt at det er godt for ham....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.